Olisko hyvä tämä gigantin tarjous? Monikäyttöinen tietokone viihdekäyttöön. Intel Core i5 prosessori, 6GB keskusmuisti ja 750GB tallennustilaa. Dell Studio XPS 8100 pöytätietokone viihdekäyttöön. Intel Core i5 prosessorin ja 6 GB keskusmuistin ansiosta ohjelmien ja sovellusten käyttö on vaivatonta. Intel Turbo Boost -teknologia tarvittaessa nopeuttaa prosessorin toimintoja. Pelaamiseen ja muuhun viihdekäyttöön hyvin soveltuva ATI Radeon HD 5770 -näytönohjain on varustettu 1024 MB omalla muistilla. THX TruStudio PCTM tuottaa laadukkaan ja kirkkaan äänentoiston. 750 GB kiintolevy tarjoaa runsaasti tallennustilaa. Tietokoneessa on 8x USB-, HDMI- ja FireWire-liitäntä, 19-in-1 -muistikortinlukija sekä Windows 7 Home Premium (64 bit) käyttöjärjestelmä. Tuotteella on 2 vuoden takuu. Hinta: 899.00 € Entä tämä Jimm'sin Jimm's Basic Gamer on varustettu tehokkaalla Intel Core i5 750 Quad core prosessorilla, sekä nVidian GTX 460 786MB näytönohjaimella. Paketissa on Antecin hiljainen ja tyylikäs Sonata Piano Black 3 kotelo. Paketti soveltuu loistavasti niin peruspelaamiseen kuin tehokkaaseen toimisto käyttöönkin. Ominaisuudet: nVidia GTX 460 786mb DX11 näytönohjain Intel Core i5 750 Quad core prosessori Intel P55 piirisarjaan pohjautuva emolevy 4GB 1333MHz DDR 3 keskusmuistia 1000Gb Sata kiintolevy Polttava DVD-asema Antec Sonata 3 kotelo Hinta: 999.00 €
Unohda molemmat, pakettikoneet on kilinpaskaa. Ota ennemmin tämä: Josta näytönohjaimeksi: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GV-N460OC-1GI?t=false Pysyy budjetissa ja vie valmiiksi koottuja 100-0. 60e lisää niin saa kasauksenkin mukaan, eli kone tulee koottuna ovelle. Kasaus on tosin kuin legoilla leikkimistä, yhtä helppoa koska ohjeet tulevat mukana.
Joo pakettikoneet on aina yhtä shaibaa, minä ja JustGamer se tiedetään koska omistetaan sellaiset, minä tosin tietoaseman enkä D3LLIN . Koppa tähän ellei hiljaisuus ole tärkeätä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/0761345-08300-3?t=false
Ja jos liiskaaja tahtoo pakettikoneet liiskaavaa infoa, täältä pesee Zanussin täydeltä: Vanha kanta molemmissa, ei toivookaan uusille prossuille. Joko hitainta mahdollista DDR3-muistia tai vielä vielä hitaampaa DDR2-skeidaa. Lisäksi liikaa; 4GB riittää toistaseks kaikkeen. Näissä nyt suht tehokkaat näyttikset, mutta edelleen. Tehokkaampaakin saa jo halvemmalla. Toisessa paketissa äänekäs ja ruma sekä tulikuuma pianokolme viritelmä, gigantin omassa taas justjajustmahtuuosathuhonpaskuumaeihaittaajokuostaakuitenkin Oy:n valmistama kotelo. Virtalähteet. Gigantin omassa luultavasti saman tasonen kun mulla: on justiisa näille osille riittävä, yritäpäs päivittää niin kärähtää. Eikä Sonata kolmosen powerilla kehuskella myöskään. Ja muuta sälää, joiden vuoksi osista on parempi kasata!
Paljon paremmankin saa! Sitäpaitsi, eikös se poweri ole siinä kopan ylhäällä haittaamassa ilmankiertoa? Ja muutenkin, ne laittaa niihin pakettikoteloihin vähän kehnompia powereita (säästösyyt), tosin kestäähän ne muttei ne oo parhaasta päästä
Krahkrah on siinä Sonatassa huono poweri krahkrah. Kyllä se välttää. Pärjäänhän mäkin tällä pakettikonetitaniumilla, joka rasituksessa kestää 300W ennen kun kärähtää. Tämä setti vie kuulemmasti 280W joten jiihaa. Ei kai toi musta savu tuolla perällä haittaa? Olis kiva tietää, mitä liiskaajalle kuuluu. Onko kone yhä hankinnassa?
Mä voin haukkuu oikeen mielelläni. Siinä on surkee jäähy ja heikkolaatuset konkat. Surkee yhdistelmä. Voit tietty haukkuu mun poweria jos haluut. Se perus Corsari 400W löytyy tästä masiinasta.
Noh. Ei nää ketjut oo ''mullaonparempikonejaisompikunsulla'' tarkotukseen tehtyjä, vaan ihmisten auttamiseen. En tiedä, saako muut tietotekniikasta kiinnostuneet ihmiset kiksejä haukkumalla muiden osia ja leuhkimalla omilla, mutta vinkki: hauku ennemmin mun virtalähdettä. En oo kuullut kuin yhden negatiivisen kommentin tästä, Sclekin sentään jotakuinkin hyvää poweria sen sijaan moititaan. Onhan se huono, mutta katseet mun siguun!
Sano se BPVestille No niin, palataas astialle. Liiskaaja, mihin oot päätynyt? Mitä ostat? Ostatko mitään? Kysy jotain, epätietoisuus kalvaa... Niinkuin Allied Assaultin singleplayer; et tiedä mihin pitää mennä, viholliset spawnaa taaksesi, et tiedä mitä pitää tehdä... Ja miten. ''Disable Opel trucks (3 left)''. Pyörin tunnin etsien Opel truckeja, joissa tapahtuu jotain painamalla action, ei löydy semmosia. Eivät edes räjähdä. Sitten meen vähän kauemmaksi ooppelista niin johto katkeaa. Jeespoks. Epätietoisuus.. Se offtopicista. Kerros, liiskaaja, mihin oot päätynyt?
Jess kyllä mä meinaan tilata tuon ehdottamasi paketin, vaihdanko vaan sen näytönohjaimen siihen 100e kalliimpaan? jos pudjettia pikkasen lisää niin mikä osa vaihtoon? Siis tuolta Jimmsiltäkö tilaan?
Tiaa jimmsiltä. Näytönohjain tähän: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GV-N460OC-1GI?t=false Itse omistan ton ohjaimen. Tehokas, hiljainen, hieno, paras, mahtava . Osta se!
Joo, näyttiksen vaihdat tohon satasen kalliimpaan Sclekin ehdottamaan. Jos budjettia vielä lisää löytyy, niin näistä voidaan pohtia mitkä vielä mahtuis: Emolevyksi http://www.jimmspc-store.fi/tuote/890GX-EXTREME3?t=false (suositeltavaa) Cooleriksi: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/SCMG-2100?t=false (pakollinen muutos) Muisteiksi: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AX3U2000GB2G9-2G?t=false (pakollinen muutos) Yhteensä lisää 48 euroa ja kun väärin laskin. hintaa tulis sen 1080 euroa. Jos pienempi budjetin korotus oli mielessä, ottaisin ehkä vaan nämä kaksi alinta. Jos kuitenkin parempi emolevyn piirisarja kiinnostaa, niin pidä alkuperäset muistit. Coolerin vaihdat ainakin
Mielenkiinnosta, kun itsekin olen uutta konetta kasaamassa ja tuo yllämainittu emo osunut silmiin: Miten 2000mzh muisti käyttäytyy tuon edellä mainitun emon kanssa jonka specseissä lukee että tukee (max?) 1800mzh OC.... ? Ja kuinka paljon keskivertokäyttäjä huomaa eroa esim. 2000 vs 1333 mzh muistien välillä? Käsittääkseni melko vähän, mutta jotka tiedätte paremmin, valaiskaa. Pikkasen halvemmalla lähtis esim: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CMV4GX3M2A1333C9?t=false Miksei noita?
AMD kokoonpanoissa muistit ovat aluksi 1333Mhz ja BIOSista voi sitten muuttaa mihin haluaa niin paljon kuin emo tukee esim. just tuohon 1800Mhz vaikka on 2000Mhz muistit. Peruskäytössä muistien nopeuden eroja ei huomaa. Vasta testiohjelmilla pieniä eroja syntyy.
Mä en ainakaan huomannut mitään eroo netinkäyttö/leffankatselu/wordkirjotus käytössä, vaikka siirryin 267MHz > 1066MHz... Ei sitä peruskäytössä huomaa, pelaamisessa voi olla vähän eroa mutta 1333MHz - 2000MHz ei ole pelikokemuksen kanssa mitään tekemistä.
Sain paikallisesta ATK-huollosta tämän tarjouksen, mitä mieltä ? Prosessori AMD PHENOM II X6 1055T Muisti 4GB 2000MHZ DDR3 CL9 Kiintolevy 750GB SATA2 7200RPM 32MB Optinen asema DVD-Burner multi Näytönohjain GTX 460 PCIE 1GB Käyttöjärjestelmä Windows 7 Home Premium 64bit Kotelo+poweri ANTEC THREE-HUNDRED + CHIEFTEC 550W Takuu 24 kk KOMPONENTIT MSI GTX 460 PCIE 1GB 2X DVI CYCLONE OC AMD PHENOM II X6 1055T ASROCK AM3 890GX VGA DDR3 SATA6 USB3 ATX ANTEC THREE-HUNDRED CASE WIN 7 HOME PREMIUM 64-BIT OEM FI 4GB 2000MHZ DDR3 NON-ECC CL9 DIMM KIT T1 THERMALTAKE FRIO 1366/1156/775/AM3/2/2+ CHIEFTEC PSU 550W 12CM ATX12V2.3 IDLE<1W (GPS-550A) SMG F1 750GB 3.5" SATA2 7200RPM 32MB SMG DVDRW 22X BLACK BARE S-ATA LS (SH-S223L/BEBE) Hinta 1 149 e + Näyttö ACER H243HXB 24'' FHD/HDMI/2MS/USB/WC/MM hinta 229 e