Joo, sain tos ennen uutta vuotta uuden koneen.. Nyt en oo tehny mitään oikeen koneella mut silti tilaa katosi "mystisesti" 10 gigaa ja ad awaren scannauksessa tulee: total infections detected: 2... Mutta norton ei löydä mitään. Sitten tää kone ääntelee aika lujaa.. tilaa on vielä jäljellä C asemalla: 119/145Gt ja D asemalla: 144/145Gt.. Mitä kannattas tehä??
Ai nii ja sit tuli viel meileen et välil C:llä on tilaa 125Gt tjsp. eli se ikään kuin laskee ja nousee..
Kun kyseessä on vista niin ihan mahdollistakin. eikä toi määrä nyt niin huomattava ole. Oletko asentanut mitään ohjelmia/pelejä/päivityksiä koska ne vievät tilaa.
Ainakin Windowsin järjestelmänpalautus vie tilaa kiintolevyltä palautuspisteitä tehdessään. Ja jos en nyt ihan väärin muista niin eikö se Norton myös tallenna kiintolevylle jotain automaattisesti.
sulla on todennäköisesti vista siinä (arvasinko väärin) eli suosittelen levyn uudelleenjärjestämistä sieltä näet mihin tuo levytila menee itteki eilen huomasin että joitain "turhia" tiedostoja oli jotain 1,8 Gb että semmosta
Tuke!!! .. en oo asentanu ku camtasian ja steam mut senki poistin ku pingi oli nii korkee nii ei jaksanu pelata -.-
Nostan nyt vähän vanhan ketjun ylös, mutta pakko kysyä. Eli, mulla on itelläni Windows Vista 32-bittinen. Mun kovolta katoaa "mystisesti" tilaa noin 1 giga joka toinen päivä ja joskus tilaa tulee itsestään lisää. Mulla on F-Secure, eikä se tunnista mitään. Onko toi ihan normaalia Vistassa, että tilaa menee, vaikken asenna mitään uutta?
Ei itse Vista sitä tilaa vie. Jos tilaa on mennyt tarpeeksi huomattavasti, voisit ladata jonkun ohjelman, joka näyttää, että miten paljon kaikissa kovoissa ja kansioissa on tavaraa ja miten paljon ne vievät tilaa prosenteissa. Tuolla tavalla on helppo havainnollistaa, että missä ne ylimääräiset tiedostot ovat. Yksi tällainen ohjelma on WinDirStat.
Näänkö sitä mitenkään muuten kuin lataamalla jonkun tiedoston? Ja voisko johtua noista palautuspisteistä tuo tilan meneminen tai vaikka että F-Secure tekee jotain?
Tuosta en saanut mitään apua vaikka kuinka etin. No voitteko vastata että onko normaalia että Vistassa kovolta menee muistia, ei nyt niin paljon, mutta kuitenkin, vaikkei asentaisikaan mitään? Viekö palautuspisteet ja F-Secure muistia kovolta ja jos vie niin viekö ne paljonkin?
mouse93: jatkossa, kun tulee mieleen lisättävää, niin tee se editoimalla viestiäsi. Tämän näköinen kuva viestisi oikeassa reunassa: Empumpu: olisit todellakin voinut jatkaa tätä ongelmaasi jo tuohon ketjuun, jonka olet tehnyt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/635591 ..tällainen vain sekoittaa ketjuja ja hankaloittaa avun saamista, muista tämä jatkossa.