tilaa vievä virus/ ongelma

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Sycret, Nov 5, 2006.

1. Sycret

Sycret Regular member

Trophy Points:
    26
    eli siis mulla on 200 Gb kovalevy ja siitä nyt enää käytössä n. 70 gigaa. oisko kellään jotain tietoa jolla saisin kadonneen tilan takaisin? en tiedä onko se virus mutta se pitää vielä sanoa että koneessa oli virus kerran ja vein koneen giganttiin(sinne mistä se oli ostettu) ja sain maksaa 70e siitä että ne siellä formatoi tämän kovalevyn. koska mulle ei annettu sieltä niitä windows cd:itä mukaan kun ostin tän koneen. ja silloin ne tyypit siellä gigantissa jättivät joitakin tiedostoja koneelle eli eivät tehneet kunnon formatointia ja voisiko olla että se virus on vielä tässä koneessa. ja mun koneella on myöskin yksi elokuvatiedosto jotai ei voi toistaa ja kun yritän poistaa sen niin tulee ilmoitus ei voi poistaa. Yhteiskäyttövirhe: lähde tai kohdetidostot voivat olla käytössä. vaikka mikään ohjelma mikä pyörittää elokuvatiedostoja ei ole päällä eikä mikään muukaan ohjelma. niin sitä ei voi poistaa(yritin myöskin poistaa sitä tracks eraser pro:lla eikä, onnistunut). ja samalla kone hidastuu niin paljon että oman tietokoneen avaamisessa menee n.3 min
    ja tässä easy cleaneristä otettu kuva:

Last edited: Nov 5, 2006
  2. Ae0n

Ae0n Member

Trophy Points:
    16
    joo

3. Ae0n

Ae0n Member

Trophy Points:
    16
  4. Sycret

Sycret Regular member

Trophy Points:
    26
    kiitos kiitos. toi unlocker poisti sen elokuvatiedoston ja kävi ilmi että explorer.exe käytti tiedostoa? en tiedä miksi. mutta toi tila ongelma/ virus on vielä eli 200gb:n kovalevystä käytössä on vain 70Gb

5. Ae0n

Ae0n Member

Trophy Points:
    16
    Joo no eipä kestä vaikka olisit tosin pienellä googlaamisella löytänyt saman ohjelman.

6. Ae0n

Ae0n Member

Trophy Points:
    16
  7. Sycret

Sycret Regular member

Trophy Points:
    26
    joo mutta se asia jäi siellä vähän kesken, ja sinne viimeisin viesti on lähetetty vähän vajaa puolvuotta sitten ja se alkoi jo olla vähän liiian pitkä. ainakin omasta mielestäni. mutta jos joku nyt vaikka tietäisi että mikä mun koneessa on vialla?

8. prik

prik Regular member

Trophy Points:
    26
    Hmm... Voisit koittaa scandiskiä.

9. Sycret

Sycret Regular member

Trophy Points:
    26
    oon kokeillu jo eikä toimi..

Share This Page