Terve! Ajattelin täältä yrittää kysäistä, että onkohan jollakin kokemusta miten tuo nierlen tilisiirto maksu toimii? Tilausvahvistuksessahan tulevat osoitteet ovat ilmeisesti saksasta, mutta menevätkö maksut kuitenkin luxemburiin? Käytössä on nordean solo verkkomaksu, ja se kaipailee tuota saajan maata. Kiitokset vastauksista.
Olen tilannut nierlestä 2krt. aina olen tilannut tilausvahvistuksen tietojen mukaan ja tavarat on saapuneet. minulla on kanssa tili nordeassa. olen laittanut siihen että pankin vahvistettava siirto ensin, että menee varmasti oikeaan paikkaan.
Pari kertaa olen nierlestä onnistuneesti tilisiirrolla tilannut. Yhtään epäonnistuneista ei ole, vaikka tuosta viestistä voisi sellaisen käsityksen saada. Täällä on muuten yli 500viestiä pitkä ketju tuosta nierlestä, hakua saa ja pitää käyttää.
Tuo ketju CD/DVD-osto-opas käsittelee aika kattavasti nierleä, mutta todetan nyt, että itse olen kolme kertaa sieltä tilannut (ja muutaman päivän sisällä lähtee taas tilaus), aina EU-maksuna maksanut ja mitään ongelmia ei ole ollut.
Mutta juurikin tuossa maksuvaiheessa on ainoa "ongelma". Että en ole varma laitanko maksun saajan maaksi Saksan vai Luxeburgin. Vaikka lieneekö tällä merkitystä, mikäli IBAN ja SWIFT ovat oikein? Se kun ei ilmene tilausvahvistuksesta.
Ei ainakaan OP:n nettisysteemi vaadi muistaakseni erikseen maata pistämään. Eikä sillä pitäisi väliä olla, kunhan nuo IBAN ja SWIFT ovat oikein. SWIFT on kohdepankin kansainvälinen koodi ja IBAN ko. tilin kansainvälinen tilinumero, eli ne kun on oikein, niin pitäisi mennä oikeaan paikkaan.
itel meni tänään tilaus maksu vahinkos kolmeen kertaa nyt laitoin postia nierleen että sirtää vahinssa tullet rahat takas mun tilille meni katos kolmeen kertaa jostain syystä maksu ja pankista neuvottii tekemään noin
Joku tekninen häiriö, onko sulla Sammossa pankkitili? Tuskin minkään pankin nettijärjestelmä niin tyhmä on, että antaisi käyttäjän hyväksyä saman laskun kolmeen kertaan.