Tilasin tänään tyhjiä dvd+r kakkuja mutta tulinkin katumapäälle ja halusin peruuttaa koko tilauksen. Lähetin s.postia noin klo 16 aikaan. Eli tilauksesta oli muutamia tunteja. Mutkikammaksi peruutus menee silleen, että olen kerennyt hävittää tilausvahvistuksen josta olisi näkynyt asiakasnumeron tai tilausnumeron joka olisi helpottanut asian hoitoa. Mitäs veikkailettelisko tilaus ehtinyt mennä jo vai käsitteleekö ne vasta ensi maanantaina? Jutussa huono pointti on, että joudun maksaa p.kulut vaikka en lähetystä vastaanottaisikaan. Eivät ole vielä vastanneet s.postiini joka on kirjoitettu suomeksi. Asiallisten vastausten painoksi otan haukkujakin vastaan-oppiihan ens kerralla...
Vaikka sivut ovat suomeksi, niin tukihenkilöt tuskin suomea taitavat, joten suosittelen kääntämään viestisi lontooksi
englannin taito ei ole parasta luokkaatani, joten voisko joku vähän jeesata tulkkauksessa esim: hei, tilasin teiltä perjantaina 26.toukokuuta tyhjiä dvd+r levyjä mutta olisko mahdollista peruutta tilauksen eli ette lähetä sitä tilausta Suomeen. Valitettavasit olen ehtinyt hävittää tilausvahvistuksen, joten en pysty kertoamaan asiakasnumeroa/tilausnumeroa joilla voisi helpottaa tilauksen etsintää. Kiitos.
Hello, i did my order at your place (www.wesellcd.com) Friday 26 may , empty dvd+r disc (en muista monikkoa) but can it be possible to cancel my order, so don`t send that order to Finland. Unfortunately I lost the order confirmation so can`t tell you my client number / order number. I hope your find my order and cancel it. Thank you. suomen lontoolla kirjoitettuna...asia pitäis tulla selväks vaikka varmasti on kirjoitusvirheitä....korjatkaa jos jotain häiritsee...
kiitos tulkkauksesta. viestit lähetetty englanniksi ja kertalleen suomeksi vielä. toivottavasti heidän varasto ei ole toiminnassa viikonloppuisin niin ehtisi peruutus viestit mennä perille ensi maanantaina. kerrankin toivoo, että heidän logistiikka olsivat hitaita tämän kerran
tuskin ne viikonloppuna siel toimii mut eihän sitä koskaan tiä. enkä kyl usko et ne niin nopeita on et lähettää jo samana päivänä, ja jos on hatunnosto nopealle palvelulle...
Ainakin mulle ne vastasi sieltä ihan Suomeksi kun Suomeksi tilauksen peruutin.. EDIT: Ainoa ongelma oli se että tilaukseni oli kerennyt jo lähteä tulemaan kohti Suomea..