Ajattelin tilata ihan ensimmäistä kertaa tuolta amazon.com:ista tavaraa, kun ovat nyt näissä ale-hinnoissa menossa. Siellä jonkin aikaa katseltuani huomasin iPod Touch 2gen hintaan $214.97 eli 153.06€. Toimituskuluja en oo vielä kattonu, mutta kun katsotaan Suomen hintoja, niin täällä vastaava laite maksaa halvimmillaan n. 220€. Tuossa varmasti säästäisi jonku kympin ja rahaa se on sekin. Eli.. Onko kyseinen pulju luotettava näiden tuotteiden osalta. Lueskelin ihmisten kommentteja kyseisestä verkkokaupasta, mutta siellä oltiin ostettu vain kirjoja, joista ei mene veroa. Ja kannattaako täältä ostaa tälläisiä laitteita? Miten toimivuus Suomessa? Ja kauanko suunilleen kestää?
Et tainnut vilkaista toimitusehtoja: "Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S." Eli ei voi tilata. :/ Luotettava kauppa tosin, olen jotain pelejä tilaillut kyseisestä paikasta...
Brittiläisestä vastineesta tuo onnistunee, eikä tuo hintakaan kovin huonolle näytä. Kannattanee katsastaa, korjatkaa toki jos olen väärässä.
Apple Ipod Touch 8gb "Delivery Restrictions: This item can only be delivered within the UK" Ei taida pystyä...
Miksihän kaikkea ei voi tilata tuolta suomeen... :S Olisin itsekin tilannut kameran, mutta ei onnistu. Tietääkö joku jotain vastaavaa paikkaa (eli halpaa ) josta sais tilattua kameran?
iPod Touch 8GB Versand: Dieser Artikel kann nur in folgende Länder verschickt werden: Deutschland =Toimitus onnistuu ainoastaan Saksaan. Kaikissa Amazon kaupoissa kaiken elektroniikan toimittaminen ulkomaille on hyvin rajoitettua...
Onko joku palauttanut jonkun tuotteen amazoniin, sellaisen tuotteen joka ei ole ollut rikki, on vain halunnut palauttaa. Niin miten se käy? Voiko vain postittaa takaisin ja laittaa vaikka jonkun kirjeen mukaan?
Herää tietysti kysymys että miksi sieltä pitää jotain tilata jos sen vain haluaa palauttaa. Mutta Amazonin sivuilla mainitaan melkoisen selkeästi miten tuo palautus onnistuu.
Sanoo Pihlis12 joka ei ole koskaan ostanutkaan mitään sieltä ebay.co.uk:ista. Ja voin sanoa, että siellä joku oli joku myynyt yhdelle miehelle airsoft aseen joka oli maksanut 329.99$, ja se myyjä oli lähettänyt vain laatikon postissa. Elikkä tosi turhauttavaa mennä sinne laittaa rahaa tyhjän takia.
Aika pettämätön logiikka kyllä. Vaikka "joku" olisi "jollekkin" jättänyt myymättä "jotain", ei se silti tarkoita että porkkanaa ei kannata syödä koska siihen on joku joskus tukehtunut.
Itse olen ainakin ostanut ebayn kautta täysin onnistuneesti tavaraa. Kannattaa muistaa että ebayssäkin toimii huuto.netistä tuttu palautejärjestelmä, jolla voi rajata epäluotettavat kauppiaat ulos...
koitin tilata amazon.comista puhelinta,olin lisännyt ostoskoriin mutta miksi osoitteeni ei kelvannut?tuli lukemaan Important Message * Belkin Wi-Fi Phone for Skype with Boingo Hot Spot Manager ( F1PP000GN-SK ) cannot be shipped to the selected address. laitoin osoitetiedot oikein, Full Name: laitoin koko nimeni Address Line1: katuosoitteen ja numeron Street address, P.O. box, company name, c/o Address Line2: jätin tyhjäksi Apartment, suite, unit, building, floor, etc. City: laitoin paikkakunnan State/Province/Region: laitoin läänin,eli esim. etelä karjala ZIP/Postal Code: paikkakunnan postinumeron Country: maan suomi Phone Number: puhelinnumeroni menikö jokin kohta väärin vai missä vika?
sellane kysymys että kun oisin tilaamassa tällästä tuotetta http://www.amazon.com/Custom-Robo-GameCube/dp/B0001JXAC0 , itsellänihän on suomikone, että tuota voisin pelata nii toimiikos peli sitten suomikoneessa, vai pitääkö olla modattu?