Olen pyytänyt sitä mutta mitään ei tapahdu, karkotatte kyl osaavia pois mutta mua ei? Siis jumaleisson mun tili pois koska en halua olla missään tekemisisssä tällä foorumilla. Vai onko täällä että sitä ei millään saa pois? Jos siten niin maininta olisi kiva.
Jos tarkoitat "yamanekoa" niin pitäisköhän hänen tekemät hienot käyttöohjeet ja oppaatkin poistaa. Ei sulle "warwas" voida antaa lopputiliä se koskee vain "osaavia" HI :lol:
Kuuluisi olla kysymysmerkki kysymyksessä! Nekon ohjeet eivät mitenkään liity afterdawn -sivustoon! En olekkaan osaavin mutta sentään joku kuka tajuaa jotain hjt-lokeista täällä.
@ warwas Moi !!! Muistelen tuolla TopField puolella olevan "nekon" ohjeita. Mitä tulee sinun ammattitaitoosi Fixarina minä arvostan sitä tosi korkealle. Sulla piisaa activiteettiä kehittää asioita. Harva jaksaa paneutua "RSIT" logien tulkintaan. Asia jota et tiedä sinä kaivat siihen tiedon. (et luovuta) em. seikkojen johdosta uskalsin moisen herjan heitää. Tuo elinen "aDR":n kirjoitus, että onhan se moderattorikin ihminen samalla tavalla, kuin "Hitlerikin" oli ihminen HI Eläinkunnan fossiileistakin löytyy despootteja "T Saurus REX" - zz
@ teme565 Tietosuojalain nojalla henkilöllä on oikeus nähdä itsestään tallennetut tiedot ja poistattamaan ne. Tämän lain prioriteetti ajaa oikeusasteissa ohi ruxilla vahvistetun käytöoikeussopimuksen. PS. Täällä tuo idiotismi näkyy kukoistavan kaikilla käyttäjätasoilla. - zz
Tosiaan, miten täältä saa tilin poistettua? En sivustoa käytä, tunnusta en tarvitse joten turhaan tietoni täälä lymyilevät. Haluaisin siis poistaa tunnukseni yksityisyydensuojan vuoksi, kiitos.