Moro Onko hyvää vinkkiä mikä on vikana kun en saa kohdistettua/ajastettua tekstiä tulemaan oikeaan aikaan. Moro Eli olen Nefernetin oppaissa olevan ohjeen mukaan koittanut ajastaa tekstiä elokuvaan (sillä valitse teksti rivi ja paina teksti tuli nyt "tavalla") , niin tällä tavalla tulee vaan ne kohdat oikein jotka olen ajastanut "käsin" alussa ja lopussa mutta se muu teksti ei tule oikeaan aikaan. Tekstityksessä ja elokuvassa on sama "freimi" määrä 25 000 eli sekään ei varmaan ole virheen syynä vai onko vaan niin että kaikkia tekstejä ei voi kohdistaa tulemaan oikeaan aikaan vaikka nuo "freimit" ovat samat? Thanks jo etukäteen vastauksesta.
Onko tekstit varmasti elokuvan/sarjan samaan versioon? Ettei ole esim. directors cut tai mainokset eri kohdilla?
Kaivetaas vanha viesti esiin ja käytetään hyväksi. Kysymys on: Kun ennen Time Adjuster toimi ihan moitteettomasti, mutta nyt en saa enää avattua mitään leffaa siihen. Open -kohdan jälkeen ei vaan näytä mitään. Voiko tähän ongelmaan ollu jotenkin selitys se kun BsPlayerissä oli jokin aika sitten ongelmana se että kuva tuli väärinpäin ja teksti oikein ja vasta tänään lopullisesti sain sen toimimaan kunnolla. (BsPlayer ongelma taas tuli kun latasin FilmMachinen). Oisko näillä joku yhteys nyt tähän? Säädin jotain ffdshon kautta, jotain että se näyttää kaikki mpeg:it yms. enkä ole vähään aikaan käyttänyt Time Adjusteria, mutta tänään huomasin sen. Mistä siis pitäis alottaa ratkaisemaan ongelmaa, olen jo yrittänyt ladata ohjelma uudestaan eikä auttanut.
Tulee Varoitus! Pikaskannaus huomasi tässä tiedostossa olavan "UNIX" -tyylistä koodausta. Tämä on yleinen virhe ladattaessa txt-tiedostoja FTP:llä binäärimuodossa. Tämä virhe pitää olla korjattu ennenkuin TA pystyy käyttämään tiedostoa. Korjaako ohjelma virheen nyt? ja se antaa vaihtoehdoksi kyllä, ei.. Ja jos laittaa kyllä, ni vähän ajan päästä ohjelma tilttaa.. eli ei ollu mitään hyötyä. Mitäköhän mun nyt pitäis tehdä?
Voit vaikka Wordpad:illa avata sen tekstityksen ja tallentaa uudelleen ja sen jälkeen kokeilla Timeadjusterilla. EDIT: Tuo videoiden toimimattomuus timeadjusterissa viittaa codec ongelmaan.
Esim. GSpot:illa. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/52202 Avaat sen toimimattoman tiedoston sillä ja sitten painat Vid kohdan alta 1 2 3 nappeja katsot mitä GSpot sanoo (ja pastea tänne).
Muistaakseni TA ei toimi jonkin FFDShow version kanssa. Joskus ihmettelin kun ei TA suostunut toimimaan ja kaivelun jälkeen syyksi paljastui FFDShow. Onko sinulla uusimmat versiot ohjelmista?