Titanium card progger tunnistaa kortin mut kun painan load hex , etsin hexa-filen ja painan avaa tulee virheilmoitus E/A-fehler 123.Olen kokeillut MONIA kertoja ja yhden ainoan kerran onnistunut saamaan koneen hyväksymään heksat mutta kun yritin avata eep:n pamahti ruudulle samainen virheilmoitus.Mitä teen väärin?
Voiskohan olla viallinen HEX/EEP:tiedosto. Muistelisin että ittellä olis kerran ollut vastaavaa ja vaihdoin tiedoston toiseen niin rupes pelittämään.
Ne ei ole titaniumiin tarkoitettuja fiilejä Testasin itse sain saman tuloksen kun laitoin kultakortin fiilit E/AFehler123
siis vain pelkät .hex ja .eep filet ei muuta kortille ja toimii....mikäs tuo ****x key juttu on?? key 20
onko korteissa eroja normaali titanium sininen toimi aivan moitteettomasti uusi valkoinen ei millään meinanut tyhjentyä.
Kyllä niissä jotakin on, se on kopio.Niitä valkoisia on mennyt rikki kun ovat yrittäneet saada Sky italian koodeja niihin mutta TMB:ssä ne pitäisi toimia.
tit card proggerilla latasin ensin .hex sit .epp ja sitten crypt all ja sit poltin, mut silti boxi ei tee mitään.Tunnistaa kyllä kotin, mut ei avaa??????
Uusissa Titanium filuissa on jotain vikaa, ei toimi minullakaan Triax 75SI, toivottavasti korjaavat seuraavaan tai postaisivat Basic filut...
Koittaka vaihtaa se OS kortista moni T malli toimii vain OS 1,03. Sillä TMB:llä ei ole hyötyä muille kun satellitin omistajille kellä on useampi satelliitti kuin Thor ja Sirius Sitten viellä tyhjentäkää vanhat titin fiilut pois tietokoneesta ennen kuin lataatte uudet. _X_X_X_X_X_[small]Humax Vaci 5350 Thor+Sirius+HortBirt+Astra M2+tit[/small]
Mulla ohjelmointiongelmat väheni kun rupesin käyttämään TitaniumLoader-ohjelmaa Titaniumcardproggerin sijasta.Ohjelma tunnistaa kortin aina eikä joka sadas kerta.