todella, TODELLA outo ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Nextstart, May 20, 2007.

  1. Nextstart

    Nextstart Member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Meikäläisellä on aivan täysin mahdoton ongelma. Minulla on erillisestä pistorasiasta telewellin modeemiin ja langattomaan reitittimeen virta. nyt useana iltana kuitenkin on käynyt niin että en ole saanut läppärillä yhteyttä nettiin. Kun olen mennyt pistämään kotikoneeni johdon _ERI_ pistorasiaan (reititin on kiinni myös kotikoneeni verkkokortissa, mutta modeemi ei kuitenkaan) on netti ruvennut toimimaan. Toisinsanoen modeemini ADSL valo vilkkuu kun yhteyttä ei ole, eikä kotikoneen pistorasia ole seinässä, mutta syttyy palaamaan yhtäjaksoisesti kun isken kotikoneen pistorasian seinään. Mistä tämmöinen voi johtua? voiko kotikoneeni verkkokortti toimia jotenkin tuon ilmiön aihettuajana, vaikka verkkokortistani on lanikaapeli vain ja ainoastaan reitittimeen?
     
  2. Nextstart

    Nextstart Member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    onkos soneralla meneillään mitään nettiä pätkiviä töitä? tosin en usko johtuvan palveluntarjoajasta, sillä esim. nyt kun sammutan kotikoneen (jolla olen nyt netissä) sammuu yhteys myös modeemista, jolloin adsl valo alkaa vilkkua... Alkaa pikkuhiljaa mennä hermo kys. touhuun.
    aamulla yhteys toimi aivan normaalisti.
     

Share This Page