Eli olen suunnitellu Half-Life 2 ostoa! Olen kyllä testannu windowsin game advisorilla koneeni ja se sano että se toimis täydellisesti, mutta en sitten tiiä voinko luottaa siihen. Tässä tietoja koneestani!-> AMD Athlon 2000xp (1667mhz) kesk.muisti 512mb/ddr (266mhz) GF MX440 (64mb) Eli toimisko tuo kyseinen peli ja jos toimii niin millähän resoilla? Kiitos!
Katoppa mun huonompaa konetta tuossa alhaalla. Sillä kun pelaa CS:Sourcea, niin joudun pelailee huonoimmilla resoilla ja grafiikoilla, että fps pysyisi mahd. ylhäällä. Fps vaihtelee n. 20 - yli 100, mapista riippuen. Varsinkin de_aztecissa fps laskee usein tuohon 20 paikkeille, de_dustissa ulkona taas min fps ehkä 30 ja sisätiloissa yli 100. Ja sit vielä se, että CS:Sourcen Video Stress Testissä tuli average fps:ksi jotain 60.
Jaahas osaako kukaan kertoa minkä takia sitten se Advisor sanoo että toimis täydellissesti tossa mun koneessa?
Toimii toimii.. tulihan tuota HL2 kokeiltua amd 1000 ja geforce 2 tosin graffat minimillä. Eli toimii ihan varmasti sulla, ku et säätöjä laita ihan kaakkoon. HL2 vaatii sitä paitsi vain directX7 yhteensopivan kortin..