Haluaisin tietää, toimiiko Spore läppärillä. Läppäriä, jota käytän on Fujitsu Siemens Computer. Tässä tiedot: Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Home Edition Versio 5.1.2600 Service Pack 3 koontiversio 2600 Valmistaja Microsoft Corporation Järjestelmän nimi KOMPUUTTERI Järjestelmän toimittaja FUJITSU SIEMENS Järjestelmän malli AMILO Pa 1510 Järjestelmän tyyppi x86-pohjainen Suoritin x86 Family 15 Model 72 Stepping 2 AuthenticAMD ~1596 Mhz BIOS-versio/päiväys FUJITSU SIEMENS 1.07C, 22.1.2007 SMBIOS-versio 2.4 Windows-hakemisto C:\WINDOWS Järjestelmähakemisto C:\WINDOWS\system32 Käynnistyslaite \Device\HarddiskVolume1 Kieliversio Suomi HAL-taso Versio = "5.1.2600.5512 (xpsp.080413-2111)" Käyttäjänimi KOMPUUTTERI\Pekka Aikavyöhyke Normaaliaika Fyysistä muistia yhteensä 1 024,00 Mt Fyysistä muistia vapaana 140,05 Mt Näennäismuistia yhteensä 2,00 Gt Näennäismuistia vapaana 1,96 Gt Sivutustiedoston tila 2,11 Gt Sivutustiedosto C:\pagefile.sys Eli miten on... Toimiiko Spore tällä? Isoveli latasi sen kyllä omalle konelleen että voisin pelata, mutta nyt en voi. Pyysin Spore Galactic Adventures lisäystä, ja kun sain sen, se lakkasi toimimasta. Ensin se sano että se lataa sen uudelleen. Sitte se sano, et se ei oo ladannut sitä uudelleen eikä ehkä lataakkaan. Sitte se sano, et se ei lataa sitä, ja että se oli minun vika. Mitä minä tein väärin? En tiennyt, että peli ei toimisi! Ja nyt se syyttää minua... Onhan se säästänyt omaa rahaa koneeseensa, mutta oliko se, että lisäys meni päin seinää muka mun vika? Mun kaverilla on peli myös. Se ei oo soittanut mulle melkein vuoteen pyytääkseen mua luokseen. Onks se vieläkin vihanen? En tiiä. Mutta asiaan. Eli toimiiko Spore Windows XP läppärillä jossa on tiedot, jotka mainitsin äsken?