Elikkäs.. Asus M4A78-E 4GB 1066Mhz DDR2 4x kovalevyjä 1x dvd-asema (kovot+dvd on SATA) 2x Sapphire 4770 (1 Pci-e power johto per näyttis) 550w Corsair Coolermaster Storm Scout kotelo, saako tästä kotelon edestä noi kaikki jutut käyttöön eli toi valojen sammutuskin, onko tuossa M4A78-E:ssä sitä mihin se pitäisi pistää, jos on niin miksi slotiksi sitä kutsutaan. Entäs nuo 4 USB ja yksi E-SATA ? Omien tietojeni mukaan Corsairista pitäisi riittää johdot kaikkiin kovoihin, näyttiksiin jne. mutta onko noilla Wateilla merkitystä ? ASUS:ksen "Reccomended WATT" antoi 650W tj. - Kiitän ja kumarran jos joku valaisee minua vastauksilla.
Hmm, No tuo näyttää olevan kanssa ihan pätevä virtalähde. Enemmän 4-pinnisiä johtoja vaikka Watteja vähemmän. Tuo 550w olisi siis VX550W. Onko noilla wateillä mitään merkitystä koneen pyöritykseen jos jokaiseen osaan johto löytyy?
Unohtui ihan kokonaan prosessori AMD Phenom II X3 720BE, eli kellotellahan olisi tarkoitus kun se nykyään niin helpoksi on tehty. Joskus olisi tarkoitus vaihtaa siihen uuteen X4 965 tj. malliin joka vie virtaa 140W eli tuo poweri pitäisi sitäkin silmällä pitäen valita. Joten en ole varma onko tuo 450W oikea valinta kun en oikeen usko että ne pistää noita watteja noihin hämäämään, (550W>450W).
No kyllä minä veikkaisin että riittää jos minulle riittää 400W Corsair i7:lle ja 4870:lle ..... Ja prossuhan on siis kellotettu 4.3GHz
Noh Poweriksi otan tuon HX450W nyt vaikuttaa hyvältä modulaariselta powerilta ja tämänkin ( http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp ) en tarvitse kuin alle 400w. Mutta vielä mietityttää että saanko tuon kotelon edessä olevan LED:ien sammutus systeemin laitettua emoon kiinni? Meneekö se tuohon "Chassis Intrusion " juttuun vai pitääkö tohon olla joku erillaine emo, ja pitäiskö fanit olla emossa kiinni että se toimii?