koneen tehot: Intel Pentium 4 3.2 GHz ATI Radeon 9550 256 Mb DDR 512 MB DDR400 tiedän että wowii tarvii vähintään 512MB RAMia ja suositus 1000MB mutta onko kellää kokemuksii 512MB RAMilla pelaamisesta Netti 1 meganen, taloyhtiön eli hidastelee välillä.
on kokemuksia 512Mt kammalla pelailusta sigun 2koneella, mutta fps ja resot sain paljon paremmaksi, kun laiton toisen 512Mt:n.
no 800x600 kaikki asetukset min paitsi näkymä etäisyys joka oli puolessa välissä, fps cityssä tai isossa kahakassa: 10/20fps. Kamman jälkeen: 1024x768 näkyvyys täysillä AA:t ekalla kynnyksellä ja spell detailit täpöllä, fps cityssä tai isossa kahakassa: 20/40fps E: lagaaminen taas johtuu netin nopeudesta, jota ei kovin usein tule vaikka 1Mb netti ja pelataan veljen kanssa samaan aikaan WoWia
no on niissä eroa sanotaan näin eli 512Mt:llä peli näyttää ja tuntuu jökkivältä playstation peliltä. 1Gt:lla peli näyttää ja tuntuu jo enemmän PC-peliltä. FPS = Frames Per Second eli kuinka monta kuvaa vaihtuu sekunnissa.. Ihmis silmä taitaa pystyä erottelemaan 17kuvaa sekunnissa, mutta pelissä tuntuu et vielä 30-40fps huomaa tökkimisiä, joka voi tosin johtua hitaasta nettiyhteydestä. Lyhyesti: 512Mt huonoimmat asetukset ja FPS = 10/30. 1Gt selvästi paremmilla asetuksilla FPS = 20/60 (ensimmäinen arvo on suuressa rasituksessa ja vastaavasti toinen pienessä)
on se pelattava tolla 512Mt:llä, mutta voisin sanoo et jos 50e haluaa maksaa siitä et saa pelin näyttämään hyvältä ja laskettua vitutusta jatkuvasta tökkimisestä, niin antaa mennä vaan.. suositeltavaa on tosin testata ensin, koska koneesi on hieman erillainen kuin omani eli en osaa tarkkaan sanoa sen suorituskykyä WoW:ssa.
No ei se WoW:i paljon tarvii toimii se hyvin jos muistaa pistää vaan sen windows moden pääl. Mullaki laggas ennen ku hokasin ton windows moden
Höpönpöpö ei se näyttiksestä jää kiinni jos osaa. Vähän Atin control panelista direct3d:n namiskaa suorituskyvyn puolelle ja pelin puolelta hieman herkkuja pois, ja kyllä pyörii. Nimim. pyöri se WoW 9200se:lläkin.
No toisilla tuo vaatimustaso on eriluokkaa, minä en viitsi pelata mitään pelejä minimum detaileilla, pelistä kerran maksanu ni pitää sisällön vastata sitä mistä on maksanu.
itellä pyöri ihan hyvin 9200se:llä eikä ollut resot eikä namit läheskään nollassa...mutta 512mb muistilla pelaaminen oli yhtä tuskaa, ja kun lisäsin toisen 512mb niin johan luisti.
Juu ylke:n kanssa samaa mieltä et pitää sen peliltä näyttää eikä miltään telesync tason leffalta.... Ja jos porukka puhuisi asioista oikeilla nimillä, eli LAG = Netti-yhteyden hidastelusta johtuva tiedonsiirto viive. ja jos peli "jokkii" johtuen huonoista osista ei se ole lagia.
Niinno, joillakin tulee sellainen (pieni) asia vastaan kuin budjetti. Jos sitä rahaa ylettömästi olisi, toki sitä laittaisi melko varmasti joka jannu sellaisen kokoonpanon, että pyörii ja ongelmitta. Aina ei niin kuitenkaan käy, joten jostain sitä on karsittava. Itse olen aina ollut sillä kannalla ettei grafiikka peliä tee - vaan pelattavuus ja sisältö. Omakohtaisesti mieluummin väännän nuppia kaakosta poispäin ja katselen hieman karkeaa mutta sujuvaa kuvaa kuin tökkivää hi-res diaesitystä. Mikäs siinä jos pystyy saavuttamaan molemmat, laadun sekä suorituskyvyn, siihen kai sitä pitäisi pyrkiä Joskus vain on esteitä tiellä. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia
Jos on varaa 50e maksaa pelistä ja varaa maksaa kk-maksut, niin uskon et sen 50e pystyy myös maksaan muistista... Itse olen sen ½ vuotta pelannut tota kaikkein paskimmilla graffuilla ja se oli diaesitystä yleensäkkin. Broidilla on käytössä toi sigun 1.Kone, joten voitte uskoo et eroja on grafiikoissa ja fps:ssä.. mutta kuten sanoin jo, että tolla muistin lisäyksellä pärjää hyvin vaikkei haluaisikaan hienommaksi asetuksii viilata, mutta ainakin fps pysyisi aina pelattavissa lukemissa eikä latauajat olisi sellasii et kerkee syödä ja saunoa välissä. Tosin kukin päättää itse mitä tekee ja nämä ovat vain imo kommentteja mitä itse tekisin jos omistaisin kokoonpanon ja alkaisin pelaamaan WoW:ia.
tähän ny vois kysyä tälläsenä nobona et toimiiko WoW kun koneessa olis vakiomuistia 512mt Ati Radeon X1300Pro AMD Athlon™ 64 3400+ -prosessori ja 1 meganen laajakaista yhteys...