http://www.aijaa.com/v.php?i=4344552.jpg paljon siinä on muistia ja onko se uusin Nvidia Näytön ohjaaja?kaveri sano, mutta haluan varmistaa.ja toimiiko täydellisesti kokonaisuudessaan?
Tarkotatko keskus muistia (sitä on 6gt eli ihan tarpeeksi) vai massamuistia (eli kovotilaa on 640 gt eli sitäkin on ihan mukavasti)? Ja löytyy uusin nvidian näyttis.
Toimii siis täydellisesti kaikkineen päivineen ja toimiiks tämä peli ultra hightilla http://www.youtube.com/watch?v=IFYiCKjsiC4&feature=related
Troll *cough*. Ja sitten asiaan. Ei ole järkeä ostaa vasta tulleita komponentteja ellei oikeasti ole rahaa tuhlattavaksi. Uudet komponentit on ylihinnoiteltuja ja hinta laskee melkeen puoleen puolessa vuodessa. Eikä niissä juurikaan oli parannusta edelliseen malliin(Paitsi välillä tulee uutta tekniikkaa muuten niissä on aina vain pikkasen enemmän kuin edellisessä).
älä osta 295 gtx:ää, osta kaksi 260 gt:ää enemmän tehoa, ja halvempi vaihtoehto... vaihda muistit 100e halvempiin, et huomaa eroa, kuin ulkonäössä
Joo noita muisteja et tarvitse jos et aio kellottaa niitä (miksi sitä ikinä kutsutaankaan) Domininatoreissa on tuulettimia ja joitain erikoisia jäähyjä joita et sis tarvitse. Ps. Olin itse myös ostamassa noita, mutta onneksi Mursu4 valaisi minua niin säästin tukun rahaa Tuleva koneeni on myös kasattu Mursu4:n ehdotuksen mukaisesti
Mutta eikös se niin o, että SLI/Crossfire ei anna toisen kortin toimia täysillä joten eikös se, niin vaan ole, että 295 vie sli 260.
Esim P45 piirisarjalla kaksi näyttistä toimii X8/X8 tilassa kun taas tuolla X58 piirisarjalla molemmat toimii täysillä X16/X16 tilassa. Ja kyllä minun mielestäni GTX295 vie GTX260 SLI:n. Mutta selvä trolli on kyseessä.
Joo mutta haluun juuri tietää olisiko mitään parantavaa, koska voisin toivoo siihen lisäks vielä jotain mukavaa, vaikka toimiikin ihan hyvin. =D Esim onko parempi 295 gtx vai kaksi 260 gt?Ja kumpi tulisi halvemmaksi?
Yksi 295Gtx on parempi. Kuvittelisin, että osaat yhteen -ja vähennyslaskut. Hieman oma-aloitteisuutta, turha kysymys kun voit itsekkin laskea kumpi tulee halvemmaksi!