Toinen kone ei pääse nettiin

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by gmls, Dec 9, 2008.

  1. gmls

    gmls Member

    Joined:
    Dec 9, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli kannettavalla ei pääse nettiin verkkopiuhalla mutta wlan toimii. Kone väittää, että verkko kaapeli ei ole kytkettyOngelma alkoi yhtäkkiä ilman asetuksien vaihtoa. Boxina toimii tw-501 ja netti sonera 8/1. Olen vaihellut piuhoja, joten piuhassa kaikki ok. Pöytäkone pääsee normaalisti nettiin johdon kera. En tiedä liittyykö tämä ongelmaan, mutta edeltävä iltana kun netti toimi pääsi vain jos pöytäkone oli kiinni.. Nyt ongelma jatkunut jo melkein kaksi viikkoa.. boxissa vilkkuu läppärin päällä ollessa vihreä valo noin kahden sekunnin välein ja läppärin kiinni oltaessa boxissa palaa kiinteästi oranssi valo. Vein koneen Kaverille ja siellä kone etti hetken verkkoa ja sitten ei taas väitti, että verkkokaapelia ei ole kytketty. Vein taas eilen koneen kaverille ja sitten toimikin, ajattelin jo että ongelma oli poistunut, mutta kun taas tulin kotiin niin ei toiminut.. Olen yrittänyt palauttaa boxia tehdas asetuksille - ei ole auttanut. Olen vaupauttanut läppäristä Ip osoitteen - ei ole auttanut. Olen myös kokeillut läppärin omaa tutki ja korjaa toimintoa jossa kone löytää ongelman mutta ei osaa poistaa sitä. Läppärin käyttis on vista
     
  2. Ddarud

    Ddarud Regular member

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    275
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ongelma on koneesi ajureissa tai sitten verkkokortti on rikki. Lataa ja asenna uusimmat verkkokortin ajurit. Tee myös virus-scannaus vaikkapa F-Securen online scannilla.
     

Share This Page