toisto ongelma

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by VIKKE_90, Jan 3, 2004.

1. VIKKE_90

VIKKE_90 Member

Trophy Points:
    16
    eli sain joskus viime yönä vihdoin haettua slednecks6 moottorikelkka elokuvan koneelle ja aamulla koitin alkaa katsoa sitä bsplayerillä niin playeri valitti että tiedosto olisi uknow file eli en saanut elokuvaa pyörimään sitten sen jäkeen koitin windows media playerilla katsoa ja sekään ei suostunut näyttämään elokuvaa eli onko siinä slednecks6.mpg tiedostossa jotain vikaa vai pitäiskö mun koittaa jollain toisella ohjelmalla katsoa sitä vai pitäiskö mun impata se elokuva uudestaan kazaalla

ps. ongelma varmaan selviää kun olen jo tilannut uuden tieto konenn josta tehoa pitäisi ainakin löytyä et on se sit vitt* jos ei lähe pyöriin

2. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Luulempa, että olet saanut feikkitiedoston... niitä tuolla KaZaalla saa helposti, jos ei osaa varoa.
    Löytyyhän tuosta KaZaasta tuo preview- ominaisuus, et voi heti aluksi katsoa onko tiedostossa mitään.

3. cronos

cronos Regular member

Trophy Points:
    26
    mpg ei välttämättä bsplayerilla aukea...helpoin tapa on asentaa windvd sen jälkeen näkyy melkein kaikilla playereilla mpg tiedostot.

4. VIKKE_90

VIKKE_90 Member

Trophy Points:
    16
    joo no nyt tiedän mikä oli vikana vaika oli dvd:n rippauksessa siinä oli varmaan tapahtunu jotain häikkää pitää hakee uudestaan

5. Kaltsu

Kaltsu Member

Trophy Points:
    11
    OK ...tää on hakuammuntaa.... mutta kokeile Videolania.
    Mulla on auttanu moneen (vastaavaan)
    probleemaan......
    http://www.videolan.org

6. Pike84

Pike84 Member

Trophy Points:
    11
    On mahdollista että se on SVCD-tiedosto (jonka pääte on yleensä m2v). Ne saa näkymään vaikka asentamalla Elecard MPEG 2 playerin, joka on ilmainen ja pieni (edit: ai niin ja sillä ei sitten kuitenkaan ole pakko katsoa niitä tiedostoja, vaan asennuksen jälkeen muutkin soittimet toistaa). Kazaassa kyllä feikkejä riittää, se on selvä.

En ole sitten mikään ekspertti tässä aiheessa, että jos jollakin on jotain selvennettävää/korjattavaa, niin olkaa hyvä vaan, mutta ton soittimen asentaminen voi hyvinkin auttaa ongelmaan.

Last edited: Jan 6, 2004
  7. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse olen joskus törmännyt Sledneck 6:een joka oli joku MPEG-tiedosto ja se piti katsoa jollain DVD-softalla (en muista tarkkaan). Eli laitappas hakuun vaikka WinDVD ja kokeile sillä. Aika monen näytönohjaimen mukana tulee toi WinDVD tai sitten yritä hankkia samasta paikasta, kuin toi leffakin.

Share This Page