Toisto-ongelmia

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by PJOK, Dec 16, 2003.

1. PJOK

PJOK Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen tätä kysellyt aina tapauskohtaisesti silloin tällöin, mutten ole tyhjentävää vastausta saanut. Eli mistä mahtaisi johtua, että kun yrittää katsella leffaa (pääsääntöisesti BSplayerillä), niin playeri ilmoittaa "unknown file format", vaikka G-spot ilmoittaa koneella olevan useampiakin koodekkeja toistamista varten? Yleensä ongelmaformaatit ovat G-spotin mukaan divx, mpeg-4 ja xvid. Ei siis herjaa kaikissa ko. formaatissa olevissa leffoissa. Kodekit: ffdshow, divx 5.1, ac3filter.

2. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    toistaako Windows media player kyseisen leffan?
    onko vika ilmennyt aina vai onko se nyt tullut?
    jos WMP toistaa veikkaisin jotain vikaa BSplayerissä.
    jos vika on aina ollut niin vika voi olla koodekissa, kokeile uudelleen asennusta.
    vai onko tiedosto viallinen..
    Virtual dub osaa aukasta vaikka tiedosto olisi keskeneräinen tai vähän viallinen.. kokeile sitäkin.

3. PJOK

PJOK Regular member

Trophy Points:
    26
    WMP:n classic-versio toistaa kyllä, muttei mikään muu. Ja siinä playerissä ei ole kovinkaan hyvät toiminnot ja kuvanlaadussakin on toivomisen varaa. Olen asentanut BSplayerin moneen kertaan uudestaan, tosin muista syistä, muttei asia ole parantunut. Voisin kyllä kokeilla kodekkien uudelleenasennusta. Ffdshowstahan pitäisi kaikki ko. formaattien tuki löytyä, jostain syystä ei ole vain toiminut.
    Vika on ollut niin kauan, kuin ko. fileitä mulla on ollut ja BSplayerin versio on ollut jatkuvasti sama eli 0.8.
    Tiedostoista en ole löytänyt mitään vikaa.

Share This Page