pistetään nyt tännekkin kun en muualtakaan ole vielä ratkaisua saanut. eli kertokaapas joku mikä mahtaa olla vikana kun rupean pelaamaan niin peli toimii moitteettomasti n.0.5-5min sitten sammuu(heittää takasi työ pöydälle).ainut millon toimi kunnolla oli kun pelasin sen ihan ensimmäisen kentän(harjottelu).pelin oon asentanu uudestaan 3 kertaa eikä ongelma katoa.itse koneessa ei pitäs mitään vikaa olla.ja jos näistä tiedoista nyt sattuun jotain hyötyä olemaan niin kokoonpano on: -amd athlon xp 2400+ -win xp pro -muistia vajaa 800 Mt -näyttis radeon 9600 atlantis 128Mt näyttiksen ajurit on uusimmat..
oon yrittäny päivityksiä ettiä mutta mistään en oo löytäny joten jos tiedät mistä löytyisi niin pistä linkkiä
olihan tuolla yks päivitys tohon peliin ja sillä sai vaan ne alku videot pois mutta ei korjannut ongelmaa.joten lisää ehdotuksia saa laittaa
Ootko koittanu pudottaa äänten directX-kiihdytystä alaspäin (käynnistä->suorita->dxdiag->sound->HW sound acceleration level)? Mulla meinaan tökki THUG2 ihan hitosti kunnes tiputin hieman täydestä kiihdytyksestä.. Vähän meinaa olla buginen peli eli toikaan ei välttämäti auta.
kiitos vinkistä mutta eipä auttanut tuokaan...vähän rupeaa tuntumaan siltä että tää kone ei vaan suostu pyörittään activisionin pelejä koska tekee samaa yös monster garagella
Mitä kaikkea lie oot jo kokeillut, mutta tällaset perusjutut: - ootko lämpöjä seurannu ettei kovin korkealle nouse? - päivittänyt näytönohjaimen/emon piirisarjan ajurit?
eli noitä asioita oon koittanu: -directX-kiihdytyksen säätö -uudelleen asennus -päivitysten ettiminen(ainut mikä löyty ei auttanu) ja kuten jo ekassa viestissä kerroin näyttiksen ajurit on päivitetty.ja noista lämmöistä en uskois johtuvan koska jos en ihan väärin oo ymmärtäny niin sillon sen pitäs vaikuttaa muihinkin peleihin esim.doom 3 ja far cry toimii aivan normaalisti.luulis noitten nimittäin rasittavan prossua/näyttistä vähän enemmän kun thug 2
olipas tyhjentävä vastaus.jos viitsisit kertoa että mitä siitä pitäs päivittää? ajurit? bios? joku muu?