Päivitys ladattavissa kansainvälisiltä sivuilta. 10 minuutin käyttökokemuksen pohjalta tuntuisi toimivan...
olen yrittnyt päivittää tuota 3.16 versiota vistallani tähän topf... 5100 pvrc koneeseeni, koettaen ohjeita seurata, silti epäonnistuen. Altair on ok. samoin usb ohjaimet tietokoneen hallinta osiosta katsottuna. Kun klikkaan TFDN_USB kuvaketta, tulee ikkuna joka pyytää tiedostoa. Painan etsi, etsitty löytyy ja klikkaan lataa. Lataus jatkuisi ties kuinka kauan, tähän keskeytän. Ohje kertoo xp:n ohjaimen poistamisesta. Tässä ei ole siitä kysymys. Osaat varmaan jotain sanoa tällaiselle vihreälle kokeilijalle. terv. kari
Sammuta ensin boxi, paina sitten sitä TFDN:n "download"-nappia ja käynnistä boxi. Kun lataus on valmis, niin sammuta boxi, lopeta se TFDN ja käynnistä boxi. Näin ainakin itse sain päivityksen sisään...
Kiitos neuvosta! Kysymyksessä oli minun oma moka. Olin ladannut TF5100PVRc HDMI. Olisi pitännyt mennä lataussivustossa alaspäin ja klikata ohjelma ilman HDMI:tä. Terveisin ja mukavaa alkavaa kevättä!
Päivitin. Havaittuja muutoksia: DVB-tekstit näkyy myös pikakelauksessa ? Kaukosäädin tökkii, aivan kuin laite ei kuuntelisi kaukosäädintä. 2-3 iskua kymmenestä jää tottelematta. EPG-data tulee mielestäni paremmin, ei puutteita.