Topfield 5100 .rec -- .avi

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by anrajama, May 11, 2006.

1. anrajama

anrajama Regular member

Trophy Points:
    26
    Hei

Olen nahoitellut paljon leffaa ja lätkää topfieldillä. Nyt mun olisi tarvetta saada niitä muutettua avi:ksi ja sitä kautta poltettua cd / dvd:lle.
    Olen jo yhden ohjelman muuttanut kolme kertaa avi:ksi ekaksi pistin laatua lisää defaulttiin ja tuloksena oli yli 8Gb avi file. Sitten pienensin kuvan kokoa ja laatua ja pääsin n.1Gb ja siinä oli todella huono kuvalaatu (pieni kuva). Ei lainkaan sopivaa!!!

Ohjelmassa ja koneessa muutenkin olisi näitä video pakkaus alcoritmejä, mutta täytyisi olla jokin sellainen yleinen alcoritmi joka ei estäisi videon pyörittämistä muilla koneilla.

[bold]Olisiko jollain ideaa minkälaisella pakkausalcoritmilla kantsis ja mikä kuvakoko yms.?[bold]

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    ProjectX ja sen jälkeen AutoGK niin pitäisi onnistua helposti ja varmasti, laatukin on tarpeeksi hyvä XviD tai DivX codec:illa. Semmoista yleistä Codec:ia ei AVI:lle oikein ole joka toimisi kaikkialla ilman codec:in asennusta. Onneksi VLC mahtuu CD/DVD:lle mukaan ja toistaa noita videoita suoraan.

Last edited: May 12, 2006

Share This Page