Minun Topfield TF100C digiboxi on yhtäkkiä alkanut tuomaan ruutuun "pop-up ikkunan" joka ilmoittaa että "DCM INFO Service list is updated". OK:ta klikkamalla se lähtee pois mutta tulee pian takaisin. Häiritsee tosi pahasti töllön katselua. Onko jollakin tietoa mistä tässä on kyse?
Täällä podetaan samaa ongelmaa, eikä ratkaisua tunnu löytyvän sitten millään. Jumalattoman ärsyttävää.
Itsellä alkoi voice ja pari muuta kanavaa näkymään mitä ei ennen näkyny. niin sen jälkeen alkoi sama teksti näkymään näytöllä.Et onkohan jotain tuol tekemistä asian kanssa!?
Nonni, selvittelin asiaa Topfieldiltä Eli kysymys on heidän mukaansa digiboxien päivitysongelmasta, ja se on tällä hetkellä aktiivinen Kemi/Tornio/Rovaniemi -akselilla, Soneran tehdessä päivityksiään. Aikaisemmin ollut ongelmaa etelän verkoissa. Pitäisi ratketa ihan näinä päivinä, eri valmistajien ja eri boxien päivitykset menevät sekaisin. Boxin vaihto uuteen samanlaiseen ei auta. Edellisessä mallissa ongelmaa ei ollut. Ei varmaan täksi viikonlopuksi korjaudu, mutta seuraavaksi kyllä.
pikkusen raastavaa kattoa telkkaria, onneks katon koneelta melkeen kaikki mutta ärsyttää tuo kyllä, saiskohan toisen boksin tilalle.
Minulla ongelmaa ei enää ole esiintynyt viikkoon. Soitelkaapa Topfieldille, siellä oli ainakin minun soittaessa varsin puhelias huoltomies joka kirosi Soneraa alimpaan helvettiin. Ehkä hän osaa neuvoa asiassa. http://www.topfield-finland.com/fi/tuotetuki/ tuolta löytyy puhelinnumero, siellä on yhteydenotto-välilehdellä myös lomake jossa saa antaa palautetta.
Topfield vastaa.... Hei! Kyseinen ongelma on havaittu Topfield 100C digiboksilla Soneran kaapelissa Pohjois-Suomessa. Käyttöongelmia aiheuttanut syy on selvinnyt ja pyrimme ratkaisemaan ongelman mahdollisimman pian.