Topfield-ongelma: DCM INFO - Service list is updated

Discussion in 'Keskustelua kaapeliverkon digibokseista' started by Jones76, Sep 21, 2008.

  1. Jones76

    Jones76 Member

    Joined:
    Sep 21, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minun Topfield TF100C digiboxi on yhtäkkiä alkanut tuomaan ruutuun "pop-up ikkunan" joka ilmoittaa että "DCM INFO Service list is updated". OK:ta klikkamalla se lähtee pois mutta tulee pian takaisin. Häiritsee tosi pahasti töllön katselua. Onko jollakin tietoa mistä tässä on kyse?
     
  2. Epak

    Epak Member

    Joined:
    Nov 19, 2004
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Täällä podetaan samaa ongelmaa, eikä ratkaisua tunnu löytyvän sitten millään. Jumalattoman ärsyttävää.
     
  3. Jake285

    Jake285 Member

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    sama vika, kertokaapas onko tullu minkäänlaista ratkaisua?
     
  4. Turmio

    Turmio Member

    Joined:
    Sep 15, 2005
    Messages:
    99
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Sama ongelma täälläkin! Todella ärsyttävää, joten ratkaisua kaivataan!
     
    Last edited: Sep 25, 2008
  5. Late_83

    Late_83 Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itsellä alkoi voice ja pari muuta kanavaa näkymään mitä ei ennen näkyny. niin sen jälkeen alkoi sama teksti näkymään näytöllä.Et onkohan jotain tuol tekemistä asian kanssa!?
     
  6. Jones76

    Jones76 Member

    Joined:
    Sep 21, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Nonni, selvittelin asiaa Topfieldiltä

    Eli kysymys on heidän mukaansa digiboxien päivitysongelmasta, ja se on tällä hetkellä aktiivinen Kemi/Tornio/Rovaniemi -akselilla, Soneran tehdessä päivityksiään. Aikaisemmin ollut ongelmaa etelän verkoissa. Pitäisi ratketa ihan näinä päivinä, eri valmistajien ja eri boxien päivitykset menevät sekaisin.

    Boxin vaihto uuteen samanlaiseen ei auta. Edellisessä mallissa ongelmaa ei ollut. Ei varmaan täksi viikonlopuksi korjaudu, mutta seuraavaksi kyllä.
     
  7. Turmio

    Turmio Member

    Joined:
    Sep 15, 2005
    Messages:
    99
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kiitos tiedosta!
     
  8. Turmio

    Turmio Member

    Joined:
    Sep 15, 2005
    Messages:
    99
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Eipä ole ongelma poistunut vielä mihinkään. Way to go Sonera!
     
  9. Jake285

    Jake285 Member

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    pikkusen raastavaa kattoa telkkaria, onneks katon koneelta melkeen kaikki mutta ärsyttää tuo kyllä, saiskohan toisen boksin tilalle.
     
  10. gona2

    gona2 Guest

    joo samaa saatanan ongelmaa ollut jo monta viikkoa onko kenelläkään ratkaisua siihen
     
  11. Jones76

    Jones76 Member

    Joined:
    Sep 21, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla ongelmaa ei enää ole esiintynyt viikkoon. Soitelkaapa Topfieldille, siellä oli ainakin minun soittaessa varsin puhelias huoltomies joka kirosi Soneraa alimpaan helvettiin. Ehkä hän osaa neuvoa asiassa. http://www.topfield-finland.com/fi/tuotetuki/ tuolta löytyy puhelinnumero, siellä on yhteydenotto-välilehdellä myös lomake jossa saa antaa palautetta.
     
  12. kivinter

    kivinter Member

    Joined:
    Oct 29, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Topfield vastaa....

    Hei!

    Kyseinen ongelma on havaittu Topfield 100C digiboksilla Soneran kaapelissa
    Pohjois-Suomessa. Käyttöongelmia aiheuttanut syy on selvinnyt ja pyrimme
    ratkaisemaan ongelman mahdollisimman pian.
     

Share This Page