Olen siirtänyt USb kaapelilla toppyn .rec videoita pc:n kovalevylle ja muuntanut ne project x:llä mp2 muotoon ,jonka voi AutoGk ohjelmalla muuntaa divx tai xvid muotoon. Ainoa ja paha ongelma on se ,että project x valittaa useista toppyn .rec tiedostoista : Cannot find sequence header. Ja näitä ei voi käsitellä mp2 tai mihinkän muuhunkaan muotoon. Olen siirtänyt turbo /tai norkkuvauhdilla Altairilla ja ei tunnu vaikuttavan asiaan. Ei ilmeisesti ole kumminkaan file erroreita ,mut joku mättää??
Itselläni meni hermo aikanaan tuohon project x:n, kun itse siirtelen musavideoita koneelleni ja pakkailen yleensä divx-muotoon, niin yli puolissa videoissa oli kuvan ja äänen synkki-ongelmia, vaihdoin softan MPEG Streamclippiin, huonona puolena, että muistaakseni pittää hommata (maksullinen?) quicktime mpeg2 - plugini (ja koneella oltava quictime), mutta sen jälkeen ongelmat katosivat, ja toi softa on itselläni toiminut kuin "junan vessa".. Joskus rutisee jostain virheistä käännön aikana (data breaks) mutta eivät asiaan mitenkään vaikuttaneet, tekee sen, jos .rec tallenteessa pieni ääni/kuva häiriö.. Suosittelen edes testaamaan tuota MPEG Streamclippiä, itse diggaan..
Kyseinen virheilmoitus tulee ainakin silloin kun yrittää käsitellä salattuja/osittain salattuja tallenteita. Voisko olla tuosta kysymys ???
Tota olen ittekkin miettinyt ,mutta osa Top Geareista menee ja osa ei?? Mutta saattaa olla jotain salaukseen liittyvää. Project x ei ole syyllinen ongelmaan ,koitin yhdellä toisella ohjelmalla ja suunnilleen samaa vikaa valitti. Ei tää niin ruususta ollukkaan tää siirto pc:lle tosta vaan. En tiä ,mikä mättää ,mut perseestä on tilanne kumminkin.
Osa Top gear-jaksoista voi hyvinkin olla tallentunut salattuna. Muistaakseni Topfield tallentaa joissain tilanteissa ohjelman/osan ohjelmaa salattuna. Sen salauksen näkee Topfieldin tiedostojen (boxissa) nimen perässä olevasta $-merkin väristä. vihreä=salaus purettu keltavihreä=osittain salattu keltainen=salattu Mutta kai nuo oli jo tiedossa ?