Ostin Topfieldin TF500PVRt boksin, enkä keksi millään pariin asiaan ratkaisua. Kun lähtee nauhoittamaan ohjelmaoppaasta, valitaan ohjelma ja painetaan kaukosäätimen OK-näppäintä kerran. Silloin ohjelman kohdalle ilmestyy P-kirjain, kuin painetaan toisen kerran OK-näppäintä, ilmestyy R-kirjain. Ohjeessa sanotaan että ensimmäinen tarkoittaa toistoa, ja toinen tallennusta ? Mitä ihmeen toistoa ?!? Toinen juttu. Kun olen laittanut vaikka kaksi ohjelmaa nauhoitukseen ajastimen kanssa, mistä ne löytyvät ? Onko joku lista jossain, vai pitääkö kanava kerrallaan käydä läpi katsomassa missä se R-kirjain on ?!?
kun olet painanut ok 2 kertaa paina punaista nauhoitus nappia ja lisää 10 minuuttia aikaa niin ei jää lopu nauhoitus kesken nauhoitetut ohjelmat löytyvät Archive näppäimellä se on värillisten nppäinten ylä puolella näin ainakin 5100 topikassa
Eli kun painat kerran 'ok' -näppäintä, teet kirjanmerkin, eli boksi hyppää toistamaan sitä ohjelmaa, minkä olet merkannut p -kirjaimella, vaikka olisitkin toisella kanavalla silloin kun ohjelma alkaa. Tulipas mutkikas lause!
En tiedä mihin tämän kysymyksen laittaisi, aloittelija kun olen. Eli, olen ostamassa Topfieldin TF 500 pvrt -boksia. Aikaisempi boksi oli Topfieldin 5100 pvrc, joka edelleen tallella ja kovalevyllä paljon ohjelmia jotka haluaisin säilyttää. Kysymys kuuluu, voinko siirtää ne ohjelmat vanhasta topperista läppäriä tms. apuna käyttäen tuohon tulevaan topperiin? Eli onko tuo käytännössä (edes) mahdollista?
No niin. Boksi toimi 2 viikkoa. Nyt alkoi temppuilla. Välillä teksti menee vasempaan reunaan, eikä näy kokonaan. Välillä kuva menee pieneksi laatikoksi keskelle. Kun ajastaa esim 3 ohjelmaa, näkyy vain kaksi. Paska lähti takaisin liikkeeseen !!