Elikkäs hommasin viime keskiviikkona soneran kaapelikortin ja mukaan otin super kanavapaketin. Alkujaankaan kortin kanssa ei näkynyt mtv ja ne pari muuta mitkä pitäisi ilmeisesti näkyä vaan pelkällä kortillakin mutta enhän tiennyt moisesta vaan luulin että kaikki kanavat poksahtaa samaan aikaan. Nyt sitten on melkein viikko mennyt ja sonera on jo laittanut kuuleman mukaan kanavapaketit ja muut päälle mutta edelleenkään ei onnaa. Boxi ollut kotona koko päivän kun olen töissä ollut ja firmiskin on uusin (2006apr19). Joten onko topini kortinlukija hajalla? Vai onko kortissa vikaa (onko muilla ollut viallisia soneran kortteja) ja voinko testata asian kaverin c boxilla? Tekninen tuki ei osaa auttaa ja liikkeessäkään ei voi kuulemma korttia testata kun on satelliitin kautta... Voi ristus mikä säätö yhden kortin kanssa Kiitoksia vastanneille jo näin etukäteen. EDITTI: Eli kortti oli rikki ja kortin vaihto auttoi.
Siis kortin lukija ja boxi oli kunnossa, mutta pelkkä kortti vaan oli viallinen? Monta kertaa joutuu digiboxin käyttäjä itse päättelemään ja luuleekin, että laitteessa on vika, vaikka vika voi olla ihan muualla. Esim. ohjelmistossa, lähetyksessä tai kaapelitapauksissa myös signaalissa. Toki sama on myös myös harava-antennilähetyksissä.
Kyllä vain. Onneksi sentään maalaisjärjellä pääsee pitkälle. Testasin kortin kaverin luona jolla se ei myöskään toiminut joten sitten meni kortti vaihtoon ja homma alko toimimaan.
Hommasin tänään saman kanavapaketin.Lupasivat,että huomenna aukeaa.Olihan se niin,että sirupuoli alaspäin?
Eipä näkynyt ainakaan äsken toimia,pitäskö tuossa vaiheessa,kun kortin laittaa koneeseen tulla joku että kortti tunnistettu?
Maksuttomasta palvelunumerosta 0800 17000 ma-pe 8-21, la 9-16.30 saat varmasti tietoa, onko taloyhtiösi yleensäkään tässä Soneran kaapeliverkossa. Sieltä saa muutakin tietoa joka voisi auttaa tässä asiassa.
Just joo...kortti palautetaan huomenna,koska tähän taloyhtiöön ei sonera kaapelia ole hommattu.......perkele!