mikähän on ongelmana, kun ainakun lataan torrentilla jotain, ja latauksen jälkeen yritän aukaista netin, niin se ei toimi ennen koneen uudelleen käynnistystä ? olen kokeillut bitcomet ohjelmaa ja µtorrent ohjelmaa ja kummallakin tekee samaa... mikähän on vikana ?
Monesti nuo torrent clientit jää kummittelemaan taustalle, vaikka ne sammuttaisi. Ne jäävät siis uppaamaan/lataamaan vaikka luulikin ne jo sammuttaneensa. Menepä task manageriin ja sammuta clientit vielä sieltä, niin lopettavat kaistankuormituksen. Pitäisi selailun onnistua. PS. Ihmettelen, miksi yllämainittu on lähes kaikkien clienttien ongelma. Kertokaa mulle clientti, joka oikeasti sammuu kun sen sammuttaa, niin otan välittömästi käyttöön.
Totta viserrät acido, tuo on äärimmäisen hattumaista. Tosin µtorrent on mulla ainakin sammunut suhteellisen hyvin. Kevyt ja nättikin ku vielä on
se netti tahtoo mennä toimimattomaksi jo latauksen aikana... jos messengeriin on kirjautunut ennen kuin alkaa lataamaan, niin se toimii, mutta jos yrittää kirjautua lataamisen aikana, niin ei pääse sisään. sama homma nettiselaimella, eli se pitää laittaa päälle ennen torrenttia, eikä sitä saa sammuttaa =( dc toimii kuitenkin oikein
eli nyt se netti meni taas toimimattomaksi torrentin käytön aikana. sitten sammutin zone alarmin ja netti alkoi toimimaan !? eli pitäskö zonea säätää jotenkin, kun se tuntuu sekoavan torrenttia käyttäessä, ja alkaa blokkaamaan netin... miten sitä pitäs säätää, vai pitäskö vaihtaa palomuuria?