Olen tehnyt parhaani ja yrittänyt ladata torrent-tiedostoja ABC:llä, mutta dowload nopeudet ovat jatkuvasti alle 10 kB/s vaikka mitä lataisi. Upload on usein enemmän, alle 40 kB/s kuitenkin. Minulla on ppo:n baana laajakaista 512/512 ja TW-EA200 modeemi. Olen yrittänyt laittaa NATia pois päältä ja aukoa portteja 6881-> mutta ei ole vaikuttanut mitenkään. Olisin enemmän kuin kiitollinen avusta.
kannattaa muuttaa adsl purkki sillattuun tilaan jos se ei ole (oletuksena on). http://www.easytel.fi/tuotteet/tw_ea200/ohjeet.htm
mitä se sillattu tila käytännössä tarkoittaa? ja miten se auttaa? nuo ohjeet on kyllä aloittelijalle hieman hankalat mutta pitää yrittää.
Miten poistetun .torrent-tiedoston saisi vielä palautettua? Poistin tiedoston vahingossa abc:ssa, eikä se tietenkään näy missään roskakorissa.
mikäli poistit pelkästään sen .torrent tiedoston niin lataa uusiks se niin pitäs jatkaa siitä mihin jäi
Ovara ootko kattunu tempin ja jos se kenasio on viel koneella mihin oot imuttanu ja siel on se kesken eräne tiedosto haet vaa uudestaa sen .torrentin netistä se on vaa muutama 100kt jos sitäkää
Sillattu tila meinaa että kone hake suoraan operaattorilta IP osoitteen kun reitittävässä tilassa ADSL purkki hakee IP osoitteen joka sitten näkyy ulospäin ja tietokone(et) käyttää nettiä tuon purkin kautta.
Luulen että modeemipurkki on jo sillatussa tilassa. En ole muuttanut mitään oletuksia. Jonkun ohjeen mukaan tarkistin ettei NAT ole päällä. Mitäs nyt?
joo kyllä torrent vaikuttaa hyvältä softalta... kyl mulla ainaki uppailee keskimäärin 200-500kt/s ja sisäänki tulee noin 50-200kt/s hetkelliset huiputhan käy kyllä lähellä 1000kt/s eli torrentti on hyvä jos sulla on vdsl =)
Niitä on niin monta että en jaksanut laskea lähellekään loppuun. Mutta minulla onkin vain 2M/512,ei tälläsellä kerkiä laskeakaan.