Moikka! Auttakaa joku hölmöä =D Elikkäs ongelma on nyt se että kun koitan ladata piratebayn sivulta jotain, ja painan sitä magnet linkkiä, niin se avaa dc++:n ja herjaa siinä tällästä: Magnet linkki annettiin dc++:lle, mutta se ei sisältänyt oikeata tarkistussummaa direct connect- verkkoa varten. Mitään toimintoa ei suoriteta. Eli mitäs mun pitäis nyt sit tehä?? Kiitokset jo etukäteen
Selaimena mulla on opera ja en löytänyt sieltä tollasta kohtaa missä puhutaan tosta magnet linkistä?? Voisitteko vielä rautalangasta vääntää sen mulle et mistä sieltä sen löydän?
No jos aivan rautalangasta vääntää pitää.. : ) Eli klikkaa magnet linkkiä hiiren oikealla ja valitse copy link address (jos sellasta ei lue niin valkkaa open in new tab ja kopsaa linkki osoiteriviltä. Se ?magnet alkunen) Avaa sitten uTorrent ja klikkaa valintarivillä add new link ja yksinkertaisesti pastetat sen ilmestyvään kenttään ja voila!
Mene asetuksiin (ctrl+f12) -> Lisäasetukset -> Ohjelmat. Valitse listalta magnet -> muokkaa -> avaa muussa sovelluksessa -> valitse utorrent.