Torrentien lataaminen tappaa selaimen nettiyhteyden

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by ruonemus, Jan 27, 2011.

  1. ruonemus

    ruonemus Guest

    Hei!

    Niin tuota ongelmana on että välittömästi kun käynnistän BitTorrentin tai vaikkapa Vuzen, verkon selaaminen ei onnistu.

    Hassua siinä on se, että vaikka torrentia ei olisi latauksessa netti ei silti toimi.
    Spotify kylläkin toimii moitteettomasti mutta jos verkkoa yrittää selata niin "no dice."

    Modeemina ZyXel P-660hw-D1. Käyttöjärjestelmä vista.
     
  2. ruonemus

    ruonemus Guest

  3. Axu_

    Axu_ Moderator Staff Member

    Joined:
    Oct 14, 2008
    Messages:
    9,819
    Likes Received:
    239
    Trophy Points:
    143
    Mulla on vähän samaa vika, mutta se tuntuu helpottavan kun p2p-ohjelma on ollut hetken aikaa päällä. Ratkaisua en ole keksinyt... :/ Olisiko joku muu keksinyt ratkaisun?
     
  4. jmt68

    jmt68 Member

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Vastaanpa kun oli sama ongelmaa. Mulla on uTorrent ja sieltä otin rastit veke DHT-kohdista ja laskin maksimiyhteyksien määrää. Tämä auttoi mulla ainakin.
     
  5. ruonemus

    ruonemus Guest

    Jeuuu.

    Itellähän nuo yhteyksien maksimit pyörii tuossa kymmenen molemmin puolin.
    Kyllä kai noin pienillä pitäs jo jotain tapahtua ja DHT:kin on hoidettu.
    Siltikään ei toimi.

    What do?
     
  6. jmt68

    jmt68 Member

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Vastaan vielä tarkalleen mitä tein eli ne kaksi ekaa rastia veke BitTorrent välilehdeltä ja Bandwidth välilehdeltä pienensin " max. number of connected peers per torrent" lukua 30:een. Tais olla huimasti isompi muistaakseni. Saattaa olla kyse flooding-ilmiöstä. Myöskin adsl-boxin bandwidth management -osiosta saattaa löytyä ratkaisua. Näihin törmäsin kun itse netistä ratkaisua etsiskelin. Muuta en osaa sanoa, kun en näistä mitään tajua :)
     
  7. VTS

    VTS Regular member

    Joined:
    Nov 4, 2008
    Messages:
    303
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla oli samanlainen ongelma, modeemina oli thompson tcw 770 ja liittymä welhon kaapeli 40meganen. Ongelma oli modeemin asetuksessa "ip flood detection". Tämän asetuksen kun otti pois niin homma toimi. Hassu juttu, welho ei osannu kertoa mikä asetus se on.
     

Share This Page