Torrentien siirto ohjelmalta toiseen?

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Siberica, Mar 8, 2007.

1. Siberica

Siberica Member

Trophy Points:
    11
    Saatan olla hieman yksinkertainen tämän jutun suhteen, mutta enpä ole ratkaisua keksinyt. Eli vaihdan juuri käyttöjärjestelmää ja aloin miettiä, että miten saan ennen jaossa olleet torrentit uudestaan seedaamaan? Olen myös hieman hukassa termien kanssa, joten haun käyttö oli hankalahkoa, toivottavasti tätä samaa ei kuitenkaan olla kysytty miljoonaa kertaa.

Selitänpä hieman lisää.. Windowsin puolella minulla siis oli Azureuksella seedattavana monta torrenttia yksityisen trakkerin (Oinkin, jos auttaa) kautta, miten saan nämä samat torrentit seedaamaan jollain toisella clientillä (tod. näk. Azureuksella jos sen saan toimimaan) Linuxin puolella niin, että trakkerikin nämä hyväksyisi?

Jos kukaan ei hoksannut pointtia tästä, selitän kyllä lisää, itse olen tosiaan homman kanssa täysin hukassa.

2. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Et tarvitse kuin alkuperäiset .torrent-tiedostot, jotka sitten avaat uusella ohjelmalla ja laitat normaalisti latautumaan, mutta jo valmiiksi ladattujen tiedostojen päälle. Torrent-ohjelmat chekkaavat valmiiksi olemassa olevat tiedostot ja jos ne täsmäävät niin jakaminen alkaa.

3. Siberica

Siberica Member

Trophy Points:
    11
    Ongelmana tässä olikin, etteivät nuo uudelleen ladatut torrentini ikinä ilmesty Oinkiin, enkä tajua missä kohdin voisin tehdä väärin. Azureuksesta siis etsin ja avaan haluamani .torrent-tiedoston sekä oikean tallennuspaikan (kai sen kuuluu olla se alkuperäinen torrentin kansio?). Vaikka kuinka kauan odotan, trakkeri ei reagoi mitenkään. Mitä ihmettä siis pitäisi tehdä, missä päässä vika - Azureuksessa, Oinkissa, allekirjoittaneessa? :p

Share This Page