Torrentin luomisen ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Tonjskoff, Jan 5, 2009.

1. Tonjskoff

Tonjskoff Member

Trophy Points:
    16
    Elikkäs, olen jakanut ennenkin Piratebayhin ja muihin trackereihin mutta nyt kun yritän jakaa tavaraa nii homma ei onnistu... ei sitten millään! noudatin viellä jopa kädestä pitäen näitä ohjeita, mutta ei tunnu onnistuvan :eek: kun olen luonut torrentin ja laittanut trackeri osoitteet ja tallentanut torrent tiedoston työpöydälle ja aloittanut heti tämän "alku jaon" niin utorrent näyttää tälläistä eikö tuon nuolen pitäisi olla vihreä ja että sen pitäisi jakaa sitä :O ei ole ennen ollu noin, mutta toivottavasti voitte auttaa mua :O

2. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Trophy Points:
    46
    Enemmän infoa saisit irti katsomalla että mikä siellä oikeasti on ongelma, ei vain punaista nuolta tuijottamalla. Valitse torrentti > trackers > asettamasi osoite > Status. Tuossa kohdassa lukee missä on ongelma. Yleensä uuden torrentin lisäyksen jälkeen pitää odottaa muutamia minuutteja ennen kuin saat yhdistettyä trakkerille.

3. Tonjskoff

Tonjskoff Member

Trophy Points:
    16
    no vika on ilmeisesti kyseisen trackeri osoitteesta koska piratebayn tracker osoitteet toimivat, mutta tämän toisen ei... no täytyy varmaan odotella jatkossa ennenkuin lähtee pistään torrenttia jakoon trackeri sivustolle...

Share This Page