Missä lie vika kun ennen torrenteilla pystyi lataamaan ongelmitta ja nykyisin aina kun koettaa jotain ladata niin lataa ensin vähän aikaa mutta sitten katkaisee koko netin, ainoastaan modeemin uudelleenkäynnistäminen auttaa. Boksina telewellin500. Siis mitään asetuksia en ole tehnyt modeemiin ja ennen toimi kuin unelma. Olen koettanut kaikenmaailman palomuurin ohituksen sun muut mutta ei vaikutusta. Softapalomuurissa ei ole vikaa koska koetin latausta ilman sitä. Voiko tuo modeemi olla paskana?
Eipä ollut tuosta DHT:n sulkemisesta mitään apua. Kun yhteys katkeaa niin modeemin asetuksia ei pääse katsomaan, niin pahasti vetää jumiin. Olen resetoinut modeemin ja laittanut taas asetukset samalla tavalla kuin ne oli silloin joskus kun toimi, mutta ei pelitä ei...
Mulla on tuo ihan sama ongelma. Modeemina TeleWell TW-EA501. Imutukseen "käytin" Azureusta. Vaihdoin tänään tohon UTORRENTTIIN eli saa katsoa miten käy jatkossa...
ei mullekkaan auttanut... Mä olen päättänyt ostaa jo uuden modeemin ku täs on varmaan joku sisäinen palomuuri tai jotain... Enkä pääse aktiiviseksi noihin imutusohjelmiin... Passiivisena on hienoa olla ku tavara tulee mulle vähän alle 100kiloo ja mulla 8 megane yhteys... =)
Itelläkin on uuden modeemin laitto edessä, koska mistään kikkailuista ei ole ollut mitään hyötyä!! Minkä modeemin meinasit laittaa? Ja muuten, minkä operaattorin yhteys sulla on?