niin ku lataan jollain ohjelmalla torrents filei ni ne tulee ihan sika hiljaa! miks??? Joshtuisko se siit et ku siin kysytään asetuksissa jotain porttii ni sitä n tiiä mitä siihen pitäis kirjottaa
Käytän jotain ihmeen BitComit ohjelmaa ps. mikä toi nat/päällä o ?? Muuten mitä sä suosittelisit käyttää
azureus:ta olen itse käyttänyt selkeä ja hyvin säädettävissä. EDIT: http://www.verkossa.net/sanasto/?tid=152 tuossa hiukan selostettua NAT:ia... käynnistä/start->suorita/run->cmd ipconfig jos IP osoite/address alkaa 192.168 tai 10. niin NAT on päällä jolloin pitää puhkoa ja ohjata portit oikealle koneelle.
Saako sitä ABC ohjelmaa suomen kieliseks millään ?? ei se kyl paljoon haittaa mut oishan se kivempi jos sais
Jaa enpäs ole itse tsekannut ikinään saako sitä suomenkieliseksi koska ei ole ollut tarvista mutta kato virallisilta sivuilta jos sielä olis enemmän tietoa.
Voisiko joku auttaa ku en mä vieläkään kyl löytäny et saaks sitä suomen kieliseks et jos vaan joku viitsis kattoo et saisko sitä ja jos sais ni pistäis vaik sen linkin tohon
Katso ADSL purkin ohjeista tai suunnista valmistajan webbisivuille ja kurkkaa sieltä ohjeita. Täältäkin löytyy Hae Viestejä toiminnolla ohjeita moneen Telewellin ADSL purkkiin.
konverter, mitä tarkoitat säädettävissä? Eli saako lataus nopeutta jollakin keinolla lisättyä.Itse latailen tai yritän jalkapallo pelejä, tulee tosi hitaasti.Voiko kaapelimodeemi 256 aiheuttaa tämän.