Apuva! Amatööri asialla... En saa siis ladattua noita magneetti torrentteja tai siis mitään... mulla on uTorrent ja internet explorer 9. Kun painan "get this torrent" linkkiä niin mitään ei tapahdu. Virustorjuntaohjelmana mulla on Avast. Auttakaa, pliis. Hermot kohta menee...
Magnet linkki on pelkkä URI (Uniform Resource Identifier) ja se ensiksi lataa .torrent tiedoston joltain toiselta lataajalta/jakajalta. Tämän takia itse latauksen alku saattaa venähtää. Anna sen hakea se .torrent ja aloittaa lataus kaikessa rauhassa. EDIT: Lisäys: Tuon takia Magnet-linkin avaus uTorrenttiin ei näytä itse torrentin kansiorakennetta. Indeksi (kansiorakenne, nimet ja tiedostokoot) ladataan .torrent tiedoston myötä latauksen alussa.
Tarkista Asetuksista, että DHT-verkko on sallittu. Sitten varmista, että uTorrentin käyttämä UDP-portti on auki palomuurista (sekä reitittimestä). Täältä vinkkiä porttien avaamiseen: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm (myös google auttaa) Tuleeko sama ongelma vastaan: 1. Kopioi magnet-linkin osoite nettiselaimesta. 2. Liitä osoite uTorrentin Tiedosto -> Avaa torrent tiedostosta -ikkunaan. 3. Lähteekö lataamaan? Entä jos yrität ladata sitä magnet linkkiä toisella selaimella? EDIT: Taitaa uTorrentin 3.1.xx versioissa olla jotain häikkää:
No nyt pelittää Kopioin linkin osoitteen selaimesta ja siirsin sen sitten tuonne u Torrentin "avaa torrent tiedostosta" ikkunaan. Ei lähtenyt lataamaan ennenkuin älysin poistaa tuon magnet:?:n edestä kaiken ylimääräisen... Kiitos paljon avusta ja vaivannäöstä. Blondikin tajusi