Totaalisia ongelmia polttaa DVD

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by timantti6, Feb 19, 2008.

1. timantti6

timantti6 Guest

Osaisiko kukaan auttaa kun olen lukenut jo kaikki mahdolliset palstat DVD:n poltosta mitä Internetistä ikinä vaan löytyy.

Kuvitellaan että mulla on elokuva nimeltään X. Siinä on tiedostot: VIDEO_TS, VTS_01_0, VTS_01_1 jne...

Mulla on Nero ja olen yrittänyt ohjeitten mukaan polttaa eli: Nero Burning Rom tuon DVD-VIDEO --> Ja sitten AUDIO_TS jätetään tyhjäksi ja VIDEO_TS:ssään kaikki tiedostot. Sitten poltan ja aina dvd-soitin sanoo että bad disc. Kyllä kaikki muualla poltetut dvd:t toimivat aivan moitteettomasti.. Olen kokeillut myös DVD+R levyjä ja -RW levyjä, mutta mikään ei tunnut tepsivän! Kone on ihan uusi ja toistaa kyllä DVD:t eli siinä ei mitään vikaa pitäisi olla...
    [​IMG][/img]

2. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Oletko huomannut laittaa poltto asetuksista, että Nero sulkee/viimeistelee levyn polton jälkeen?

Oletko kokeillut, että poltat Nerolla ihan Datana DVD:n, että laitat itse levylle AUDIO_TS ja VIDEO_TS kansiot jne?

3. timantti6

timantti6 Guest

Pitää kokeilla tuota.. Kiitos vinkistä!

4. timantti6

timantti6 Guest

Ei onnistu vieläkään. Tosin en ole varma, että mistä noita polttoasetuksia vaihdetaan... VIDEO_TS kansioon olen laittanut kaikki ja AUDIO_TS kansion olen jättänyt tyhjäksi. Eli apuja tarvitaan vielä!

Share This Page