Trojans/worms

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by sazuu, Sep 17, 2004.

1. sazuu

sazuu Guest

Voisiko joku kertoa millä ihmeen ohjelmalla saan poistettua troijalaiset koneeltani sillä koneeni on aika tukossa!! (APUA) Olen kokeillut jo antivir, a2, anti-trojan, nortonia mutta mikään ei ole auttanut ja f-securee en ole viitsinyt asentaa koska se saa kokeeni voimaan pahoin!! Olisko jotain omaa ja tehokasta ohjelmaa niiden poistoon??

2. Flash80

Flash80 Member

Trophy Points:
    11
  3. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Pandan online skanneri on aikas hyvä..eikä unohdeta spybot / ad-aware-ohjelmia, ne on loistavia etsimään muita "tuholaisia".

4. Rizziz

Rizziz Guest

Poista nuo typerät ohjelmat koneelta. Asenna ad-aware uusin versio ja Spy-bot uusin, noilla kahdella pärjäät. Palomuuriks ma suosittelen ilmaista zone alarmia...Ei mitään järkeä kotikoneelle ostaa yhtikäs mittään palomuuri/viruksentorjunta ohjelmistoa...ilmasilla pärjää aivan varmasti ja ovat paljon kevyempiäkin yleensä..kotia tuli jokin mainos missä huomasin että oli vainoharhasille tehty jonkinlainen tietoturvalaite,yrityskäyttöön varmasti hyvä,mut mitä mä sil tekisin kotona? Seuraavan kerran ku kone on täynnä pöpöä niin polta cd:lle kaikki tarvittavat ohjelmistot ja format c: ...kun wintoosan tai jonkin muun käyttiksen asennat niin tee useampia osiota ja tallenna tärkeät tiedostot muille kun windowsin asennus osioon..niin voit seuraavan kerran alustaa ihan huoletta ceen vaikka joka viikko, tekee ihan hyvää koneelle välillä formatoida...myös muistaa välillä tehdä levyn eheytys, jos kopioiminen yms. suorituskyky tuntuu jotenkin heikolta...

5. sazuu

sazuu Guest

Okei mulla on jo kyllä ad-aware ja spybot mut täytyy sit ainakin ottaa uudempi versio siitä spybotisa jos auttas!! ainakaan ad.... ei läydä mitään muita kuin keksejä vaikka on päivitykset kohallaa!! ja en jaksa alkaa temppuileen sen kovon vaihon ym. formatoinnin kanssa koska olen niin saamerin laiska, vaikka on kyllä jo useesti käynyt mielessä sekin vaihto ehto!!

Share This Page