Moi, Pari päivää sitten sain surullisen viestin lukea suprnova.org:ista lukea, että se sivu poistetaan. Olin ladannut sieltä paljon kaikkea olin lähes joka päivä känyt ja katsomassa "mitä sitä tarttis". Kuulin, että muitakin samantyyppisiä torrent ohjelmia o poistettu. Mitäs luulette kun niitä poistetaan, niin tuleeko niitä vastapainoksi lisää?Sekä olisiko teilla kaupata parempaa ja toimivampaa sivua kuin suprnova.org? Kuinka usein tuontapaisia sivuja on syntynyt?Arvelkaa!
luulisin että jossain vaiheessa jokin sivu tulee ja paikkaa tuon "aukon" joka nyt syntyi kun paljon torrent sivustoja lopetettiin. esim. yksi sivusto joka on vielä pystyssä on www.isohunt.com
Miten toi isohunt toimii?oon löytäny filejä, mutta en oo onnistunu saamaan latausta alkuun. Mitä pitää painaa`?
isohunt toimii näin: ensin etsit haluamasi tiedoston. tämän jälkeen klikkaat kerran sitä tiedostoa jonka haluat haun tuloksista itsellesi. tämän jälkeen aukeaa tiedoston alapuolelle torrentin tiedot. siinä pitäisi suoraan näkyä teksti: "Download .torrent here." klikkaat siitä jonka jälkeen lataus ikkuna tulee esille, siitä klikkaat että avaa tiedosto suoraan käyttämällä torrent ohjelmaa, (mikä sinulla sitten onkaan koneellasi) esim. Azureus tai BitComet. tämän jälkeen toimit kuten muidenkin torrent tiedostojen kanssa. edit: typot.
Suprnova oli kyllä loistava, mutta onhan noita muitakin paikkoja netti pullollaan. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/137023 Hyvää Joulua kaikille.
itse en pitänyt suprnovasta lainkaan. olihan se todella suuri sivusto siitä paljon plussaa, mutta kyllä oli joskus noiden trackereiden toimivuus hieman heikkoa.