Kun yrittää asentaa XP sp2 koneseen tulostimen ajuria, ilmoittaa XP: Laitetta ei voitu asentaa. Käyttö estetty! Valmistajan sivuilta on haettu uusin ajuri softa, mutta ei mitään vaikutusta. Kiitos etukäteen!!
olen tolkuttanut tätä ja tolkutan yhä : windows sp2 on TODELLA syvältä rektumista! Siis hyvät ihmiset älkää sortuko luulemaan, että se parantaisi windowssin toimitakykyä, päinvastoin. Se ähkyilee netin kanssa, varsinkin kaapelissa, siinä on aivan typerältä tuntuvia lisäyksiä ja säätöjä... Sitten btw...käyttö estetty? öööh, onhan sinulla varmasti täydet oikeudet koneelle? siis että olet system admin? Mikäli et, voi olla, ettet saa asentaa mitn...
Kone on oma ja pääkäyttäjä oikeuksin. Haluaisinkin tietää onko ongelma ainoastaa minun koneessa vai kaikissa SP2 päivitetyissä koneissa. Mikkisoftan sivuilta ei löytynyt oikeen juttua ongelmasta.
Windows-ongelmien puolella oli ketju ( http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/125569 ) jossa oli ongelmia tuon "käyttö estetty" -asian kanssa. Kokeile jos siitä olisi apua.
Mulla oli samankaltainen ongelma tulostimen/skannerin kanssa SP2:n asennuksen jälkeen, vaihdoin takas SP1:seen niin alko toimiin taas...
Hyvä et tuo selkis, että SP2:sen pirulainen estää asentamasta uusia tulostimia. Kumma ettei tuohon ongelmaan löydy vieläkään minkäänlaista korjauspäivitystä. Millä SP2:sesta pääsee eroon, ettei vedä koko levyä puhtaaks, kun ei ole edes buuttaavaa asennus CD:tä?
lisää/poista-sovellus ..jos ei jostain ihmeen syystä onnistu, koita järjestelmänpalautusta..jos on päällä.
Lisää/poista sovelluksessa ei oo koko SP2:sta jonka vois poistaa. Ja järjestelmänpalautus on päällä, mutta pisteitä ei oo tarpeeks pitkälle.