Ei ole tullut mitään sen jälkeen kun asensin uudet väripatruunat. Mikä vois olla? Kaikki johdot,kaapelit -online, ajurit tarvittavat on asennettu oikein. Tulostin on melko uusi ja toimi täyttä häkää, mutta piti laittaa uudet patruunat vanhojen loputtua.
Oliko niissä patrunoissa sellaiset tarrat jotka täytyi irroittaa ennen asennusta? Niiden päällä mistä se väri tulee. Muistithan irroittaa ne?
Oletko koittanut poistaa kasetteja ja laittaa uudelleen paikalleen, jos jokin kasetti ei ole kunnolla kiinni,niin voi tehdä jotain tollaista häikkää. Itselläni oli aikoinaan epsonin tulostin joka teki tollaista jos yksikin kasetti oli huonosti kiinnitetty. Antaako tulostin mitään virheilmoitusta.
Tulostin on merkkiä hp-psc 3115 Olen koittanut kaikkea mahollista virrat uudelleen, kasetit, ei mitään tapahdu ei edes ilmotusta. Vanhalla usb johdolla se kyllä toimi moitteetta, mutta laitoin tähän uuden (entinen meni rikki.) Voi siis USB johdolla olla kovinkaan suurta merkitystä? Tämä on sellanen joka passaa tuohon.
Oliskos nytten tulostin ohjelmistossa jotain sekaisin. Olet varmaankin koittanut tulostinta koneen eri usb porteissa. Onko tulostin oletustulostimena. Saatko avattua tulostimen vianmäärityksen.
Itsellä hp vaatii aina patruunan vaihdon jälkeen: Laita kohdistinsivu tulostimeen ja paina skannaa-nappia. HP:n teknisesta tuesta neuvottiin em. keino ja hyvin pelittää ainakin tässä pari vuotta vanhassa HP 1510 All-in-One monitoimilaitteessa.
Siis mitä vaatii? Olen useasti vaihtanut tähän patruunoita, mutta tällä kertaa tää oli tällänen. Ja skannasin sen yhden sivun minkä se ulosti sieltä heti kasettien laiton jälkeen. Muuta se ei olekaan tulostanut.
Se testisivuhan tulee aina kasettien vaihdon jälkeen. Onko mahdollista koittaa tulostinta toisessa koneessa ja toisella usb piuhalla,onko koneeseen muita usb laitteita kytketty, toimiiko ne kunnolla.
Mikäli on liian pitkä uspipiuha, voi vaikuttaa asiaan (ei ota tulostusta koko printteri vastaan?) omalla kohdalla ollut kyseinen ongelma usb-jatkopiuhoja liikaa yhdistettyä =P
Mulla on tässä koneessa 4 usb paikkaa käytettynä ja kaikki muut toimii paitsi tulostin. Johto on puoli toista metrinen.
Jos laittaa tulostamaan jotain, niin mitään ei tapahdu. Tulostus työt jäävät odottamaan tulostustaan. Ala paneelissa on se pikku kuvake siellä on tulostuksen nimi ja online. Mutta itse tulostin kone ei reagoi mitenkään.
Siinä on nyt oltava joku tulostin ohjain ongelma, minkä takia kone ei tunnista tulostinta. Kun asensit uudelleen ajureita ja tulostusohjelmia,niin laitoitko ensin ajurit ja ohjelmat koneeseen ja sitten vasta laitoit usb johdon kiinni ja kytkit virran päälle tulostimeen. Oliskos tuolla vielä jotain. http://support.microsoft.com/kb/223418/fi Selasin vähän sieltä & täältä,mutta en löytänyt tollaisella tyyppimerkinnällä olevaa hp-psc 3115 tulostinta.