Osaako kukaan auttaa? Minulla on mielenkiintoinen, mutta raivostuttava ongelma. Wordin "Tiedosto"-osiosta hävisi "Tulosta" komento. Excelissä se on ja Worksissa on, mutta ei Wordissa. Miten saan Wordin jälleen toimivaksi tulostuksen suhteen?
Word 2003 menee ainakin näin tämä toimenpide: työkalut rivillä mene oikeaan laitaan (fontin väristä eteenpäin missä voit valita fontin värin)tulee nuolen kuva joka osoittaa alaspäin. Pidä kursori paikalla niin siihen ilmestyy teksti: työkalurivin asetukset, sieltä löytyy kohta: lisää tai poista painikkeita. Jos painikkeet on kahdella rivillä niin työkalurivin asetukset löytyy myös Lue kohdan oikealta puolelta. PS. Toivottavsti auttaa. http://aijaa.com/0061410195210
Tepsulle tiedoksi: Ongelma on siinä, että työkalurivien yläpuolella olevan "Tiedosto" klikkauksen jälkeen avautuu näkyma; Uusi, Avaa. Tallenna jne. on myös Tulosta ja se minulta puuttuu. Kun lisään sinne tulosta työkalun, niin sitä klikkaamalla asiakirja tulostuu välittömästi. Kaipaan sitä ikkunaa, mistä voi valita tulostaako kaikki, valinnan vai sivut. Miten saan sen näkyville?