Kun yritän mennä tietoturva keskuksen kautta katsastamaan palomuuri asetuksia,saan otsikon mukaisen virheilmoituksen.Elikkä en näe niitä mitään kautta.Mielestäni en ole itse palomuuri asetuksia missään vaiheessa muutellut että kone käyttäytysi moisella tavalla.Käyttis siis xp.Olisiko täällä asiaan apuja saatavissa.Palomuuri toiminee jollain tavalla koska ei juurikaan koneelle ole tullut viruksia yms haittoja.Olen ajellut konetta ad-awarella,ewirolla,spywareblasterilla.Käytössä nod virustutka,jos näillä on asian kanssa mitään tekemistä? kiitos
Ei ole zone alarmia.Olen miettinyt että josko sen voisi asentaa windous-palomuurin tilalle.Ongelma lienee se että koneella olisi silloin kaksi kappaletta palomuuria.Varsinkin kun en pääse edes ottamaan pois päältä windous-muuria.Elikkä virhe-ilmoitus tulee heti kun menen tietoturvakeskukseen ja klikkaan windous-palomuuri painiketta.Muuta muuria ei ole koskaan ollut koneella kuin tuo.Aikaisemmin oli koneella norton virussuoja joka ajat sitten jo poistettu.Voisi olla niin että joku virus olisi kuitenkin päässyt jotain tekemään tuon winukan palomuurin kanssa kun tuolla tavoin asia käyttäytyy?
Oikaisu väärinkäsityksen estämiseksi,edellisessä viestissä mainitsin että norton ajat sitten poistettu.Toki koneella on virustutka parasta aikaa.Nod,Ja hyvin on asiansa hoitanutkin