Eikö olisi mahdollista lisätä sivustoon koodia joka estää vastaamasta viestiketjuun, johon on itse kirjoittanut viimeiseksi. Eli jos yrittäisi tupla postausta ruudulle tulisi ohje jossa kehoitettaisiin käyttämään edit nappulaa. Tuli vaan mieleen kun luin tuon ketjun ---> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/760214
Kyllä minunkin mielestäni tuolle voisi jotain yrittää tehdä. Tosin on kyllä joitain sellaisia ongelmatilanteita, että oman viestin perään olisi ehkä jopa suotavaa kirjoittaa uusi viesti, esim. silloin kun ongelmasta on tullut uutta tietoa, esimerkkinä voisin käyttää vaikka tätä omaa ketjua. Eli jos tuohon saisi sitten jonkinlaisen koodinpätkän kyhättyä ettei oman viestin perään voisi uutta viestiä kirjoittaa ennen kuin parin-kolmen vuorokauden päästä, varmaan aika sopiva aikaraja?
Voisi olla hyvä joku aikarajoitus ennen kuin voi uutta viestiä kirjoittaa oman perään. Vaan en usko että täällä kovin nopeasti nähdään sellaista, kun ei pienetkään ehdotukset saa tuulta alleen Tietenkin voidaan keskustella tuon oman esimerkkini hyödyistä, vaan kuinka vaikeaa se olisi edes kokeilla sitä? Luulisi, ettei kovin vaikeaa. Alkup. ehdotukseni Windows-ongelmien muuttamisesta Windows-keskusteluksi (olisi linjassa muiden käyttisten kanssa) olen jo suosiolla antanut periksi.
Toisaalta jos uutta tietoa ongelmasta on ilmennyt voi aloittaa uuden ketjun. Sekin on pienempi paha kuin tämä jatkuva tuplapostaus. Totta. Olen aikoinaan itsekin meinannut ehdottaa samaa asiaa. [ot]Jihaaaaa. 800. viesti.[/ot]