tupla, voi poistaa

Discussion in 'Tietokoneen näytöt' started by myski69, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. myski69

    myski69 Member

    Joined:
    Aug 20, 2009
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ostin tuossa joitakin kuukausia sitten Benq G2400WD monitorin, jossa oli uudesta asti näytön poikki ulottuva, jumineista pikseleistä koostuva violetti viiva. Muutama tuhat jumittunutta pikseliä siis.

    Otin yhteyttä valmistajan ilmoittamaan RMA-palveluun ensin sähköpostitse, asia luvattiin hoitaa vaihtamalla monitori uuteen on-sitena ja kaikki yhteystiedot kysyttiin. Kun mitään ei kuulunut pariin viikkoon, otin yhteyttä uudelleen, ilman vastausta.

    Tämän jälkeen soitin valmistajan ilmoittamaan RMA-puhelinpalveluun, josta sainkin nopeasti suomenkielistä palvelua, samat tiedot kyseltiin uudestaan ja monitori luvattiin vaihtaa viipymättä uuteen, kuljetusliikkeestä otettaisiin yhteyttä. Mitään ei kuulunut pariin viikkoon, joten soitin uudestaan, vakuuteltiin ettei asiaa ole unohdettu ja että uusi monttu saapuisi lähipäivinä. Tämän jälkeen en ole kuullut asiasta mitään.

    Puhelinnumerosta ei enää vastaa kukaan, sähköposteihin tulee automaattinen virheilmoitus.

    Asiaa on nyt "hoidettu" kahden kuukauden ajan tuloksetta. Vaikuttaa kovasti siltä, ettei kyseinen firma kykene täyttämään velvollisuuksiaan, ja varsinkin tuo puhelinpalvelun ja sähköpostituen täydellinen katoaminen vaikuttaa melko hälyttävältä.

    Jokainen voi tästä vetää omat johtopäätöksensä tulevia monitorihankintoja suunnitellessaan.

    Onko kenelläkään tarkempaa tietoa asiasta, onko tässä nyt kyseessä jonkun suomalaisen välikäsifirman nurin meneminen, vaiko itse Benq:n ongelmat, ja mitä tällaisessa tilanteessa voisi tehdä?

    Tällaiset tiedot löytyvät siis koskien Benq tuotteiden takuuta:

    Näyttöjen, projektoreiden ja projektorilamppujen ongelmatapauksissa loppuasiakas on suoraan yhteydessä BenQ:n tukeen (helpdeskiin), joka antaa tarvittaessa RMA-numeron ja laittaa asian eteenpäin PowerMilliin joka on BenQ:n huoltopartneri Suomessa. Vaihto tapahtuu normaalisti viiden työpäivän kuluessa.
    Technical Support Helpdesk: 09-817 101 91
    RMA & support: BenQ@helpdeskdata.se
    RMA Helpdesk: 09-817 101 88
    Service open 10.00- 18.00
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page