kannattaisiko ostaa tuplaydin prosessorilla varustettu konepaketti, vai säästää ja ostaa i7 paketti? Kuulemma tuplaytimet vievät peleissä, ainakin toistaiseksi... Ja olisiko tässä paketissa parantamisen varaa? (hinta ei saa nousta) huomatkaa 8gb muistia
Kyllä tuolla budjetilla menisin neliytimisiin. Onkos sulla käyttis valmiina. Muistista puolet riittää. Puolet halvempi emo, jos duolla meet.
Kuten jo sanoin: Muistista puolet riittää. Puolet halvempi emo, jos duolla meet. Miltäs tää paketti näyttää: http://www.aijaa.com/v.php?i=4620004.jpg
Ei mitään tuplaytimiä enää kannata ottaa. Paitsi budjettikoneeseen, mutta noista seteistä päätellen et eti sellasta .
Nyt näyttää jo paremmalta. Antec 300 kuten omassa ehdotuksessa. Kannattaa myöskin prossucooleri ostaa niin voi kellotellakin, kun on vielä oikein ylikellotus emolevy. Eikä Vistaa kannata enää ostaa. Pistät win 7 rc:n ja jouluna ostat sen.
Ei nyt mitään tollasta kuolevaa intelin väylää, suoraan i7 jos et haluu että konees vanhentuu etkä voi päivittää ( 775 kantaan ei tehdä enään uusia prossuja) Tämän vuoksi vaihdoin oman s775/e8400 pois Nyt sigussa oleva kone ja olen enemmän kuin tyytyväinen toi kerroin lukitsematon 720be(130e) on kellotettuna lähes nopeampi kuin yksikään vakiona toimiva markkinoilla oleva amd/intel menee 3600mhz click click ja se on siinä,toisin kuin kerroin lukitut. eli 955be on kelpo prossu
Ite meinasin kyllä pärjäillä 775-kannalla vielä jonkun aikaa. Just ostin uuden neliytimen eikä kaduta yhtään. 4200MHz meni et click click
Miksi vistaa, jos ei ole valmiina kaapissa. Win 7 on juuri nurkan takana. Vuoden päästä taas valitat vistasta, kun olisi kannattanut se seiska ostaa. Perusteluja kiitos. Omalla maullahan sitä mennään, mutta älä nyt osta mitään viidenkympin paskakoteloa. Vaikka antec 300 on halpa, laadukas se on. Mitä itse ajattelit koteloksi?
kuten olen aikaisemminkin sanonut että henkilö kellä ei ole kellotus kokemusta ei laita ainuttakaan inteliä Clik clik +4000mhz eikä todellakaan vakio jäähyllä. Pitää myös muistaa että on monenlaista koneen käyttäjää ja ihmistä jotka eivät välttämättä saa kellotettua kertoin lukitsematonta prossua sillä pelkkä emolevykin voi estää tuon kuten itsellänikin. BE mallit ovat aidosti Clik clik kellottuvii koska ihan jo 13vuotias alkajakin saa kellotettuu prosessoria ilman sen suurempia tietomääriä itse kellotuksesta.
Pakko vähän offtopiccia heittää, Daword etkai tosissasi väitä että 3,6Ghz rupinen kolmiytiminen on reilusti nopeampi kuin mikään muu prossu vakiona 775 on kuoleva kanta, mutta kyllä siitäkin löylyä saadaan kunnolla tarvittaessa, kuten kokillakin 4,2gigaa ihan click click!
Quadit onkin sitten erikseen. Eikä siinä mitään että päivittää prossua, mut ei kannata enää ostaa emolevyäkin 775-kannalle, ainakaan tuolla budjetilla.
Käsittääkseni se kampanja koskee pakettikoneita ja läppäreitä joissa tulee vista mukana. Varmaksi en tietenkään mene sanomaan. Töissä sattui tovi sitten vastaan FS:n läppäri, jonka paketissa oli Windows 7 upgrade campaign -tarra. Koneen mukana tulee jonkinlainen "upgrade" -kuponki.
ei mene intelit clik clik juu melki väittäsin että kovin montaa vakio kelloilla toimivaa prossuu ei oo joka pelinopeudes yltää x3 720be vauhtiin kun on kellotettuna 3600mhz(itseasias menee 3800mhz vakaasti vakio jäähyllä) Jos kokki saa intelin clik clik tuosta vaan 4200mhz niin mä hankin 2 koneeseen saman prossun ja tuon sen sulle nii haluun kans nähdä ku homma tapahtu clik clik alta 10sekkaa