Turha

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by ipod123, Jan 23, 2007.

1. ipod123

ipod123 Guest

mulla on ladattuna vdubmod ja mediacodec. ja kun katon vdubmodilla nii näyttää tekstit ja elokuvan mut si ku tallennan sen saman tiedoston ja katon media playerilla nii video kestää noin 20 sekkaa teksteillä nii mikä on ku vaan vdubmod toistaa elokuvan oikeella ajalla ja teksteillä??!! si ku on mediacodec nii en tuu ollenkaan ees tekstejä vaikka tein kaiken ohjeiden mukaa miten saa tekstit näkyy?? tarkotus olis muute että voisin kattoo ipodilla tekstejen kaa mulla on myös xilisoft millä muunnan elokuvan mp4!

2. kake118

kake118 Regular member

Trophy Points:
    26
    Laitas kuvaavampi otsikko ei oikeen kuvaa ongelmaa. Eli jos oikeen tajusin yrität polttaa tekstin kuvaan kiinni jos tätä tarkotit niin en noissa softissa osaa sua auttaa mutta voin suositella muita ohjelmii.

3. ipod123

ipod123 Guest

Toi on vanha... Olen saanut jo tekstit kiinteäksi oikein. Kiitos Agent_007

Kiitoksia kovasti kuitenkin, että vaivauduit vastaamaan.

4. kake118

kake118 Regular member

Trophy Points:
    26
    A olisit voinu muokata viestiin että asia hoidettu B ja ratkaisu olis ollu kanssa ihan kiva että muutkin voi käyttää samaa eikä tartte ruveta tekeen uutta ketjuu :D

5. ipod123

ipod123 Guest

Kiitos vinkistä.

6. kake118

kake118 Regular member

Trophy Points:
    26
    No en kyllä ihan tota tarkottanu ei tätä kukaan mode ala poistaan :D vaikka se turhaa tilaa viekin

Share This Page