mulla on ladattuna vdubmod ja mediacodec. ja kun katon vdubmodilla nii näyttää tekstit ja elokuvan mut si ku tallennan sen saman tiedoston ja katon media playerilla nii video kestää noin 20 sekkaa teksteillä nii mikä on ku vaan vdubmod toistaa elokuvan oikeella ajalla ja teksteillä??!! si ku on mediacodec nii en tuu ollenkaan ees tekstejä vaikka tein kaiken ohjeiden mukaa miten saa tekstit näkyy?? tarkotus olis muute että voisin kattoo ipodilla tekstejen kaa mulla on myös xilisoft millä muunnan elokuvan mp4!
Laitas kuvaavampi otsikko ei oikeen kuvaa ongelmaa. Eli jos oikeen tajusin yrität polttaa tekstin kuvaan kiinni jos tätä tarkotit niin en noissa softissa osaa sua auttaa mutta voin suositella muita ohjelmii.
Toi on vanha... Olen saanut jo tekstit kiinteäksi oikein. Kiitos Agent_007 Kiitoksia kovasti kuitenkin, että vaivauduit vastaamaan.
A olisit voinu muokata viestiin että asia hoidettu B ja ratkaisu olis ollu kanssa ihan kiva että muutkin voi käyttää samaa eikä tartte ruveta tekeen uutta ketjuu