Olen hiukan kypsynyt ainaiseen win XP turhaan ilmoitteluun ties mistä virheistä.Ihan kuin en tietäisi että jokin meni juntturaan.Kuten kuvasta näkyy,,kyllä kai mä sen tiesin ilman ilmoitustakin ettei tulostus onnistunut. Ja tässä tapauksessa kävi niin ettei tuo ilmoitus poistunut niin millään vaikka yritin "OK" ja sitten yritin vain sulkea sen,ehei piti sulkea koko internet yhteys ennen kuin tulostusjonossa oleva tiedosto poistui ja tuo vihoviimeinen ilmoittelu.Eli nyt gurut siellä.laittakaapas vinkki jolla poistan kokonaan käytöstä tuon virheilmoituskäytännön koneesta tai otan sen pois päältä.
Ensin ajattelin että olet jonkun humoristin uhri: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/456479 Nyt näyttää siltä, että itse olet tuo huomoristi. Huumorintaju on hieno lahja. Selityksesi painatuksen toimimattomuuden korjaamisesta on myös manio. Samassa hengessä annan sulle sataprosenttisen varman neuvon, miten pääset noista herjoista: Formatoi XP ja asenna Linux. Tai hanki Mackki jolloin pääset eroon vielä jostakin muustakin.
Ei ollut tarkoitus saada näyttämään siltä että ruudussa näytti juuri tuolta kuvalta ilmoitus,,eikä ollut huumori mielessä ollenkaan vaan ajattelin että jengi perehtyy enemmänkin kuvan sisällä sijaitseviin kahteen ilmoituskuvaan, ja ajattelin photoshop cs2 kokeilla ja saada näyttämään lähettämäni kuvan hiukan erikoisemmalta , erilaiselta kuin tapana ollut , anteeksi epäselvyys,tästä lähin ilmoitan että kuva on muokattu jos aion ennee lähettää muokattuja,mutta se on yhä tosiasiaa että win herjaa noita ilmoituksia, se ei ole muuttunut , ja enhän toki ala vaihtamaan mihinkään keskeneräiseen linuxiin,antaas sen ohjelmiston kasvaa 10 vuotta ni katellaan sitten uudestaan...
Taitavat nämä Windowsit olla ihan yhtä keskeneräisiä kuin useimmat Linuxitkin. Koko ajan pitää hakea uusia päivituksiä ja korjauksia sekä asennella jopa uusia ohjelmia koneelle. Macin OS X ainakin on ihan yhtä hiottu kuin Windowskin. Melkein sanoisin, että se on jopa XP:tä "valmiimpi". Aika järeä kone sinulla on näköjään käytössäsi: Nokia MikroMikko1 Intel 8085 / 2 Mhz 64 Kb Jos nyt kysymys oli vakavissaan esitetty, niin käsittääkseni virheilmoituksia ei Winukoissa voi sammuttaa, mutta ainakin joskus Wintoosiin löytyi ohjelma, joka automaattisesti klikkasi esiin ponnahtavat ikkunat sammuksiin eli nopeassa koneessa ilmoituksia ei ehtinyt edes huomaamaan. Oletko muuten jotenkin muokannut käyttöoikeuksia (aiemmassa viestissäsi ongelmat vähän näyttäisivät siltä)? Jos loggaat sisään administratorina (eli tarvittaessa asetat koneen aina kysymään tunnusta ja salasanaa), kaikkien tiedostojen luku pitäisi olla ongelmatonta, mutta käytössä olevia tiedostoja ei siltikään voi aina poistaa. Vanhat rekisteriavaimet voivat olla jäänteitä esim. huonosti poistetuista ohjelmista. tai voihan myös olla, että koneellasi on joku haittaohjelma, joka estää joidenkin tiedostojen käytön.
Joo olen vakavissani vieläkin, tosin ongelmahan ei ole oikeastaan edes mainitsemisen arvoinen, halusin vain tietää olisiko ollut joku "kikka-nappi" jolla saa pois. Ja siihen juttuun takas. olen buuttaillut koneen 3 kertaa aika -ajoin about 1,5-2 vuoden välein, tai sitten pakosta jos ei vaan ole toiminut. ja 1 kerran aiemmin olin salasanan takana ja nyt laitoin sitten itseni uudestaan koska noita ilmoituksii alkoi sadella tiuhaan eri ohjelmissa http://i161.photobucket.com/albums/t213/weirdfellow/vikoja.jpg Ja heti kun olin luonut itselleni käyttäjätilin loppuivat myös nuo ilmoitukset,, mikä on mielestäni outoa...Koska ei ollut mitään järjestelmänvalvoja tiliä ollenkaan. Mutta se rekisterissä oleva avain--> run on vaan poissa ja ei tietoakaan kuin saan sen takas eheytettyä ilman puuttia, tosin ei tietoakaan mistään muustakaan. Ps: onhan mun kone nyt sentään tehokas peli mut laitoin tuollaisen allekirjoituksen kun olen katsellut ihmisten signeerauksia viesteissään niin siel on voita ja paksu kerros läskin päällä,on kelläkin jos minkälainen viritys ja tehot on yleensä siel huippulukemis ,niin laitoinpas sitten mahdottoman pienen koneen speksit ,,,Ja toimii xp tuossa mallissa,toimii :[]