Minulla on kannettava Compaq presario 2100 jonka tuuletin pitää häiritsevää rahisevaa ääntä.Löytyykö kannettaviin vaihto tuulettimia ja jos löytyy niin mistä? Onko vaihto hankalaa/kuinka se tapahtuu? Olen aika paljon tietokoneiden kanssa näprännyt mutta kannettavaa en ole koskaan edes avannut.Olisin todella iloinen jos saisin ohjeita /vinkkejä sellasilta joilla on kokemusta. Kiitos jo etukäteen!!!
Kannattaa aluksi kurkata että purkaako kannettavan avaaminen ominpäin koneen takuun. Jos takuuta on jäljellä niin huoltoon suosittelen viedä. Kannettavissa on yleensä valmisjakohtainen jäähdytys, enkä kyllä missään ole nähnyt vaihtosarjoja myynnissä.
Ei se varmaan hirveän kallis täräys ole jos sen oikeen viralliseen huoltoon viet...? Huoltohan toimii aina, takuuajan jälkeen siitä vaan joutuu maksamaan Itse en ainakaan ajattellut korkata omaa läppäriäni takuu-ajan jälkeenkään heti, sillä ei ole edes selkeitä ruuveja mistä loota aukeaa. Ja ne "hakaset" menee melkein aina paskaksi jos omin päin availee