Ostin tossa viime viikolla koneen (kokosin itse) ja nyt kun olen ruvennut seurailemaan lömpöjä niin näytön ohjaimen (Sapphire Radeon R9 280X Tri-X OC) lämmöt nousee puolentunnin pelailun jälkeen 75 asteeseen ja pikselit alkavat pomppia. Joten lisää tuulettimia? Kotelo on Bitfenix prodgridy M (emo ''väärinpäin'' joten näyttiksen tuulettimet puhaltaa ylöspäin) ja siinä tuli kaksi tuuletinta mukaan, yksi on kotelon päällä puhaltamassa ilmaan ulos ja toinen takaa + prosessorin tuuletin (Thermalright True Spirit 120 M BW) Voisiko joku ehdottaa minulle mahdollisimman hyviä tuulettimia? (pohjaan mahtuu 2x120mm, 2x140mm ja 230mm. Ylös mahtuu 2x120mm) ja sitten vielä miten ne sijoittaisi? E:näyttiksen tarkennus
Lämmöistä tuo pixelien pomppiminen ei ainakaan ole kiinni. Se peli jota pelasit ja myös koko koneen sisältö ois kiva tietää. Tapahtuuko tuota pixelien pomppimist tms muualla kun tietyssä pelissä vai joka pelissä kun lämmöt menee tohon 75C?
Pelit: Simcity ja CoD MW3 Kone: i7 4770k (ei kellotettu) Asus Maximus VI Gene Corsair Vengeance Black 1600 1x8gb 550 Watt Seasonic G Series SanDisk Ultra Plus 128Gb Seagate Desktop 1000GB (pelit tällä kovolla) Asus PCE-N15 Os: eka oli vista ja sen päälle asennettu Windows 8 pro Näyttö: Acer 24" V243PWL IPS-monitori, LED, liitetty DVI:n kanssa. Pikselien pomppiminen on tapahtunut vain pelaamisessa. Ja pomppiminen ilmenee aina kun lämmöt on 70-75c