Tv ainoana "näyttönä"

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by macos, Feb 18, 2004.

1. macos

macos Member

Trophy Points:
    11
    Olen rakentelemassa "olohuonepc:tä" eli multimedipoksia DVD/divx-käyttöön.

Näytönohjaimeksi olen valinnut ati 7000 64Mt tv-out kortin, sen tv-out ominaisuuksista olen kuullut paljon hyvää, eikä koneella ole tarkoitus pelata lainkaan.

Mutta saako TV:n määritettyä win XP:ssä ainoaksi näytöksi, eli sillä tavalla kun laitan virrat koneeseen ja XP boottaa niin kuva tulee TV-ruutuun ilman, että sitä täytyy käynnistyksen jälkeen erikseen kikkailla TV-outtiin. Koneeseen ei siis ole tarkoitus laittaa minkäänlaista tavallista näyttöä.

Last edited: Feb 18, 2004
  2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Joo kyllä pitäisi toimia.

3. bilis

bilis Member

Trophy Points:
    16
    joo.. mulla on just sillee samanlailla laitettu tonne olkkarin telkan perään kone, oli siinä aluks jotain kikkailuu, että sai sen toimii pelkästään sen telkan kaa ku säätelin monitorin ja telkan välillä sitä että kumpi on primary. mutta sitten homma olikin paljon yksinkertaisempi kun toiselta koneelta etäkäytöllä hoiti homman. semmonen asia multa tosta kokonaisuudesta vielä puuttuu, että sais tohon laajakuvatelkkariin sopivat ajurit? kun ei tossa windowssin normaalissa desktopissa ole muuten mitään iloa laajakuvasta.. se vaan venyttää sitä kuvaa :(

Share This Page