Tv-out opasta olen lueskellu ja katellu muita keskusteluja, mutta toimimaan en saa. Tv:ssä on se skartti härpäke johon saa s-video kaapelin ja sitte muitaki johtoja kiinni. Muita johtoja mulla ei ole ku se s-video, joka on näyttiksessä ja sitte telkussa. Asetuksista olen laittanu klooni tilan päälle ja tietokoneen ruutu on ensisijainen. Kun painaa ok niin tietokoneen ruutu vain käy mustana mutta tveessä ei mitään.. Vain lumisadetta koko ajan. Näyttis ei kai sitte tunnista telkkua tai jotaki. Omat avut ei riitä tämän ratkasemiseen joten kysyn täältä vähän jelppiä.
Lumisadetta ei kyllä pitäisi AV kanavilla näkyä (eli kai AV kanava on päällä?). SCART adapterit eivät lähetä herätettä, joten kanava pitää valita manuaalisesti.
Pitääpä testailla uudelleen. En ollu laittanu tuota AV kanavaa. Tulihan se kuva telkkariinki. Kuva on vaan mustavalkoinen. Pitää lueskella sitä opasta vähän tarkemmin. Ja se on vissiin telkkarista kiinni minkälaisen resoluutio siinä voi olla. Mulla on näytössä 1280x1024 ja sillon ei näkyny telkussa koko kuvaa vaan piti hiirellä mennä haluttuun suuntaan. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. 1024x768 resolla näky koko kuva tv:ssäki. Ja mistä muuten johtuu että vain winampilla katottuna video näkyy myös telkussa. Muilla näkyy vain mustaa.
Telkun maksimi resoluutio on tuo 1024x768 s-videota tai komposiittia käyttäessä. Ja kloonilla pienemmällä resoluutiolla varustettu näyttö näyttää vain osa kuvasta. Ja tuon oppaan mukaan nuo asetukset niin nuo videot näkyvät koko ruudulla muillakin soittimilla. Winampista on Overlay pois käytöstä, sen takia kuva näkyy. http://www.wisdom-soft.com/images/kb/winamp_overlay.gif